کد خبر : 1631920 | 01 شهریور 1398 ساعت 19:18 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیدعباسی: قدرت پیکان و شهرخودرو امروز مساوی است؛

امیدوارم استقلال نیم فصل اول را از دست ندهد

بازیکن پیشین سرخابی های پایتخت در ورزشگاه شهر قدس حاضر شده تا یکی از بازی های هفته نخست لیگ را از نزدیک ببیند.

امیدوارم استقلال نیم فصل اول را از دست ندهد

به گزارش "ورزش سه"، داوود سیدعباسی بازیکن پیشین تیم ملی امروز در ورزشگاه شهر قدس حاضر شده است. این پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه اظهار داشت: به دعوت یکی از دوستانم در باشگاه پیکان امروز به ورزشگاه آمده ام. خودم هم سابقه حضور در پیکان را داشته ام و سال خیلی خوبی را اینجا سپری کردم که منجر به صعود به لیگ برتر شد. خیلی دوست داشتم که یکی از بازی های پیکان را ببینم و تجدید دیداری هم با دوستان داشته باشم.

 

سید عباسی درباره دیدار پیکان و شهر خودرو اظهار داشت: خب اولین بازی فصل است و همه تیم ها در آمادگی صد درصدی نیستند که طبیعی هم هست. با توجه به وقفه ای که در شروع لیگ ایجاد شده بود، در هفته اول نمی شود تیمی را محک زد و دیروز هم بازی ها این را نشان دادند که تیم ها از شرایط آرمانی خود دور هستند و دو سه هفته ای زمان می برد تا جا بیفتند. البته هیجان از همین هفته اول در لیگ ما هست.

 

او افزود: فکر می کنم امروز دو تیم قدرت مساوی دارند با توجه به شناختی که من دارم. امیدوارم شاهد یک بازی خوب باشیم.


بازیکن سابق استقلال درباره شرایط آبی های پایتخت گفت: استقلال با توجه به شرایطی که داشت، امسال با یک دیدگاه دیگر در لیگ شرکت می کند. فکر می کنم همه دوست دارند سبک بازی استراماچونی را ببینند. فقط امیدوارم استقلال امسال بتواند از هفته های اول پرقدرت ظاهر شود. استقلال همیشه نیم فصل اول را به راحتی از دست می داده و در نیم فصل دوم شروع می کرد. امسال امیدوارم از ابتدا پرقدرت باشد. خودم خیلی دوست دارم سبک بازی تیم آقای استراماچونی را ببینم.

دیدگاه‌ها