کد خبر : 1631923 | 01 شهریور 1398 ساعت 19:23 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ما قدمت 50 ساله دارد و تهران می ماند؛

شیعی: پیکان تغییرات عجیبی داشته است

مدیرعامل باشگاه پیکان می گوید تیمش تغییرات عجیبی داشته ولی از این تغییرات رضایت دارد.

شیعی: پیکان تغییرات عجیبی داشته است

محمود شیعی مدیرعامل تیم فوتبال پیکان که امروز تیمش در اولین دیدار فصل نوزدهم در ورزشگاه خانگی شهدای شهر قدس به مصاف شهر خودرو می رود، در رابطه با آخرین شرایط تیمش پیش از آغاز بازی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: من فکر می کنم شرایط تیم ما با توجه به تغییرات عجیبی که داشتیم خوب است. 15 بازیکن از تیم ما رفته اند و 7 بازیکن آمده اند و حالا باید ببینیم از نظر فنی چطور عمل می کنند. خیلی امیدواریم که تیم رو به جلویی داشته باشیم. بازی قشنگی همراه با نتیجه به نمایش بگذاریم. به تیم با توجه به نمایشی که در پیش فصل داشتیم امیدواریم ولی حالا باید منتظر باشیم و ببینیم چه می شود.


شما از لفظ عجیب استفاده کردید که نشان می دهد شاید از شرایط تیم راضی نیستید. شیعی در پاسخ به این سوال تاکید کرد: نه اینگونه نیست. من لفظ عجیب را برای این به کار بردم که تغییرات زیادی داشتیم. تقریبا ستون های اصلی تیم ما تغییر کرده اند. اصلا اینگونه نیست که راضی نباشیم. راضی هستیم از این تغییرات و به همین دلیل هم آنها را ایجاد کرده ایم. امیدواریم که تیم خوبی باشیم.


او ادامه داد: خیلی به تیم خوش بین هستم، چون مربی خوبی داریم و بازیکنان خوبی داریم و در پیش فصل هم خیلی خوب بوده ایم. به هر حال فوتبال اصلا مشخص نمی کند و باید ببینیم چه می شود.


شیعی در واکنش به این سوال که آیا شایعاتی که پیرامون سایپا برای بازی در کرج است در مورد پیکان نیز وجود دارد، توضیح داد: خیر به هیچ وجه. این تیم تهرانی است و 50 سال سابقه دارد و در تهران می ماند.


شیعی در واکنش به این سوال که چه نتیجه ای را در اولین بازی تیمش متصور است، عنوان کرد: امیدوارم ببریم و خیلی به این موضوع امیدوارم. با این حال تیم شهر خودرو هم تیم خوبی است و قوی ترین تیمی بود که مقابل ما بازی کرد. بسیار فنی و خوب هستند. بازی دشواری برای ما است ولی امیدوارم موفق باشیم.

دیدگاه‌ها