کد خبر : 1631952 | 01 شهریور 1398 ساعت 20:42 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژابی آلونسو:

کلوپ بالاترین انتظارات را هم برآورده کرده است

ژابی آلونسو، ستاره سابق فوتبال اسپانیا در مورد سرمربیان موفق لیگ برتر جزیره صحبت کرد.

کلوپ بالاترین انتظارات را هم برآورده کرده است

 

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو که اخیرا وارد عرصه مربیگری هم شده و هدایت تیم دوم رئال سوسیداد را بر عهده گرفته است، به تمجید از عملکرد پپ گواردیولا و یورگن کلوپ پرداخته و مدعی شد کار سرمربیان جوان لیگ برتر جزیره را نیز دنبال می کند.

 

1428641

 

ژابی آلونسو به BBC Sport گفت: "نسل ما که سالها در لیگ قهرمانان بازی کرد و حالا ما تقریبا یک قدم عقب برداشته و در زمینه سرمربیگری گام بر می داریم. این بخشی از چرخه فوتبال است، اما برای من فوق العاده است که عملکرد استیون جرارد، میکل آرتتا و فرانک لمپارد و بسیاری از سرمربیان جوان لیگ برتری را دنبال کنم.

 

من از میکل آرتتا و پپ گواردیولا بسیار حمایت می کنم اما ما احساسات مشترکی نداریم زیرا من هوادار لیورپول هستم. شرایط فصل گذشته فوق العاده بود و تکرار آنچه که سیتی و لیورپول انجام دادند سخت خواهد بود. پروژه این دو تیم ثبات دارد و آنها می دانند که دقیقا چه چیزی می خواهند اما شرایط در لیگ برتر سخت است.

 

لیورپول در حال حاضر یک سرمربی فوق العاده دارد و همه ما به عنوان هواداران لیورپول از عملکرد یورگن کلوپ هیجان زده می شویم. عملکرد کلوپ و روش برخورد با هواداران بسیار خوب بوده و او حتی بالاترین انتظارات را نیز برآورده کرده است."

دیدگاه‌ها