کد خبر : 1631974 | 01 شهریور 1398 ساعت 21:55 | 54.2K بازدید | 0 دیدگاه

چرا رئال برای خرید نیمار شانس بیشتری از بارسا دارد؟

رئال مادرید می تواند طی چند روز آینده خرید نیمار، ستاره 27 ساله و برزیلی را نهایی کند.

چرا رئال برای خرید نیمار شانس بیشتری از بارسا دارد؟


به گزارش "ورزش سه"، رقابت بین بارسلونا و رئال مادرید برای جذب نیمار شدت گرفته و طی روزهای آتی بالاخره پاری سن ژرمن با یکی از این دو باشگاه بزرگ اسپانیایی به توافق خواهد رسید.

 

اما طبق ادعای اسپورت، رئال مادرید از شانس بیشتری نسبت به بارسلونا برای خرید نیمار برخوردار است. یونی کالافات، در کنار خوزه آنخل سانچس ماموریت مذاکره از سوی رئال مادرید با پاری سن ژرمن را بر عهده گرفته و وی در سالهای اخیر در جذب بازیکنان برزیلی مانند وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس موفق عمل کرده است.

 

1428487

 

همچنین پاری سن ژرمن برای فروش نیمار خواهان وجه نقد است و بارسلونا بعد از خرج کردن تمام بودجه تابستانی خود، دیگر پول نقدی برای پرداخت ندارد و به همین دلیل باشگاه فرانسوی ترجیح می دهد نیمار راهی رئال مادرید شود.

 

البته در این میان به نظر می رسد خود نیمار علاقمند به انتقال به بارسلونا است و همین مسئله می تواند برگ برنده آبی اناری ها برای خرید او باشد. جدایی ستاره برزیلی از پاری سن ژرمن قطعی است اما اگر بارسلونا نتواند طی روزهای آتی برای خرید نیمار با روش مورد نظر باشگاه فرانسوی به توافق برسد، آنگاه انتقال نیمار به رئال مادرید قطعی خواهد شد.

دیدگاه‌ها