کد خبر : 1631978 | 01 شهریور 1398 ساعت 21:30 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست مطبوعاتی مربی سپاهان؛

سوال در مورد آینده امید ابراهیمی ممنوع شد

امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر به دلیل محرومیت یک جلسه اش غائب بود.

سوال در مورد آینده امید ابراهیمی ممنوع شد

به گزارش گزارش "ورزش سه"، قاسم زاغی‌نژاد مربی تیم فوتبال سپاهان به دلیل محرومیت یک جلسه ای امیرقلعه نویی در دیدار برگشت برابر پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان حاضر شد و در مورد بازی روز آینده گفت: به مردم بوشهر بابت حضور تیم‌شان در لیگ برتر تبریک می‌گویم و برای شاهین پس از این مسابقه، آرزوی موفقیت می‌کنم.


البته پیش از اینکه سوال های خبرنگاران از زاغی نژاد آغاز شود، سیامک قلیچ خانی توضیحاتی ارائه داد و عنوان کرد: مطابق قانون سازمان لیگ، در این فصل به دلیل آماده نبودن ورزشگاه میزبان، می‌توانستیم در استان همجوار و بدون تماشاگر بازی کنیم که قلعه‌نویی فقط و فقط به خاطر مردم شریف بوشهر، با این موضوع مخالفت و از سازمان لیگ خواهش کرد شرایط به گونه‌ای باشد که مردم بوشهر، بازی تیم خود را از نزدیک تماشا کنند. به همین خاطر مسابقه با یک روز تأخیر برگزار می‌شود.


وی در مورد عدم حضور اعضای این تیم در مراسم برترین‌های لیگ برتر که تقریباً همزمان با برگزاری دیدار این تیم با شاهین شهرداری بوشهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: در مراسم برترین‌ها، اعضای تیم نایب‌قهرمان باید حاضر باشند، اما این موضوع خیلی مهم نیست.

 

اولین سوال از زاغی نژاد در مورد غیبت کی روش استنلی بود که او پاسخ داد: فوتبالی که ما ارائه می‌کنیم، نیازش را در قالب یک بازیکن نمی‌بیند و تلاش می‌کنیم یک تیم باشیم. قطعاً کی‌روش تأثیر بالقوه‌ای در بازی‌ها دارد، اما ما هم بازیکنانی با قابلیت‌های دیگر داریم که می‌توانند پاسخگوی نیازهای ما باشند.


از مربی سپاهان در رابطه با اینکه طلایی پوشان مدعی عنوان قهرمانی به شمار می روند یا خیر نیز پرسیده شد. او بیان کرد: تیمی که ما داریم، قابلیت بازی در سه جام را دارد، اما باید بدانیم فاصله فوتبالی میان بالاترین و پایین‌ترین سطح، بسیار کم شده است. امسال می‌توانیم به عنوان مدعی مطرح باشیم. با این حال امیدواریم عدالت در همه امور اجرا شود و به آنچه که شایسته‌ایم، دست یابیم.


پس از این سوال، خبرنگاری از مربی سپاهان در مورد احتمال حضور ابراهیمی پرسید که قلیچ خانی مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان وارد بحث شد و گفت سوالات مربوط به بازی را مطرح کنید.

 

زاغی نژاد سپس حرف هایش را ادامه داد و گفت: قطعاً اهالی فوتبال با پتانسیل قوی بوشهر آشنا هستند. ما هم روی برنامه‌های خود در این مسابقه کار کردیم و حتماً اطلاعات کافی از شاهین شهرداری بوشهر داریم.


محبی یکی از بازیکنان سپاهان به شمار می رود که فصل گذشته در شاهین بوشهر نمایش درخشانی داشت. مربی سپاهان در پاسخ به سوالی در رابطه با این بازیکن افزود: قطعاً محبی بازیکن باکیفیتی بوده که مورد نظر سرمربی ما قرار گرفته است، اما این بازیکن باید آماده‌تر باشد تا توانایی‌های او در لیگ برتر هم دیده شود. محبی نیاز به تعمق و کار بیشتر دارد تا مشخص شود چقدر می‌تواند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها