کد خبر : 1631983 | 01 شهریور 1398 ساعت 21:26 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم این، آخرین بازی بد پیکان باشد

شیعی: تاج امیدوار به پرداخت پول ویلموتس بود

مدیرعامل باشگاه پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش از هفته های آینده شرایط بهتری پیدا کند.

شیعی: تاج امیدوار به پرداخت پول ویلموتس بود

به گزارش "ورزش سه"، محمود شیعی بعد از شکست دو بر صفر پیکان مقابل شهرخودرو عنوان کرد: تیم شهرخودرو بازی خوبی انجام داد و بسیار فنی کار کرد. آنها قطعا یکی از شانس های قهرمانی در لیگ برتر هستند. ما نیز ناهماهنگ بودیم و خوب کار نکردیم. امیدوارم این آخرین بازی بد ما باشد. انتظار ما بازی بهتری بود اما فکر کنم از بازی های بعدی بتوانیم جبران کنیم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیکان نیاز به تقویت دارد، بیان کرد: خیلی زود است درباره این مسائل صحبت کنیم. بازی اول است و شما دیدید که تیم های ضعیف تیم های قدرتمند را می برند. پیکان هم از این قاعده مستثنا نیست و بازیکنان باید بیشتر هماهنگ شوند و بتوانند جواب اعتماد ما را بدهند.


مدیرعامل پیکان درباره استانداردسازی ورزشگاه شهرقدس گفت: ما تیمی هستیم که هوادار آنچنانی نداریم. خوشبختانه آن چیزی که مسئولان سازمان لیگ می خواهند به زودی انجام می شود. گیت ها را نصب کرده اند و قرار است سیستم آن به زودی وارد شود. باید از شهرقدس تشکر کرد. این زمین برای شهرداری است و اینقدر هزینه کردند که جای تشکر دارد.


شیعی درباره اینکه آیا پولی از سوی سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی پرداخت شده، تاکید کرد: این را باید بخش مالی باشگاه پاسخ بدهد اما مقداری پول گرفته ایم. از زمانی که این مساله دست سازمان لیگ افتاد آنها به ما خوب پول داده اند.


عضو هیات رییسه فدراسیون درباره مطالبات ویلموتس هم گفت: آقای تاج دو شب پیش دنبال پول ویلموتس بود و امیدوار بود که با ارتباطاتی که دارد پول را بگیرد و به این مربی پرداخت کند. انشاالله صحبت ها به نتیجه برسد.

دیدگاه‌ها