کد خبر : 1631988 | 01 شهریور 1398 ساعت 21:51 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

سه امتیاز خیلی سخت گرفتیم؛

گل محمدی: بازیکن جدید نمی گیریم مگر...

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو می گوید تیمش کامل است و تنها در صورتی بازیکن دیگری به جمع شاگردانش اضافه می شود که کارنامه او مشخص باشد و نتوان از نامش گذشت.

گل محمدی: بازیکن جدید نمی گیریم مگر...

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو که در اولین دیدار لیگ نوزدهم موفق شد در دیداری خارج از خانه به برتری 2 بر صفر دست پیدا کند و به صدر جدول برود، گفت: اولین بازی لیگ برای ما خیلی خوب تمام شد، هر چند این نتیجه با سختی زیادی به دست آمد. برد خوبی در شروع مسابقات بود و هدفمان هم کسب همین سه امتیاز بود که با تلاش و فداکاری بچه ها به سه امتیاز رسیدیم.


او در مورد بازی گفت: نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم. نیمه اول برای ما خوب بود و گل های زیبایی زدیم. در نیمه دوم باز هم بازی را خوب شروع کردیم ولی پیکان تیم سختکوشی بود و گرفتن سه امتیاز خیلی سخت بود. اشکالاتی در نیمه دوم به خصوص در انتقال به حمله داشتیم. توپ راحت می گرفتیم ولی راحت لو می دادیم که همین ما را تحت فشار قرار داد. با این حال بچه ها در دفاع خوب بودند و مهدی (مهدی رحمتی) خیلی خوب عمل کرد و امیدوارم این نمایش ها ادامه داشته باشد.

 


از یحیی گل محمدی در رابطه با گلزنی دو مهاجم تیم پرسیده شد. سرمربی شهرخودرو پاسخ داد: خب در مجموع خودم وقتی مهاجمان گل می زنند، خیلی بیشتر خوشحال می شوم تا مدافعین. نوع بازی ای که ما ارائه می کنیم مبتنی بر ارسال از کناره ها و استفاده از عمق است، موقعیت های زیادی برای مهاجمان ایجاد می کند. فکر می کنم با آمدن روح الله، تیم ما جان تازه ای گرفت و از لحاظ ضربه به چارچوب و نفوذ بیشتر به دفاع حریف، کار را برای حریفان سخت می کنیم. خوشحالم که مهاجمانمان گل زدند و امیدوارم ادامه دار باشد. امروز البته برای هافبک هایمان سخت بود. به خصوص اینکه تیم حریف فیزیکی بازی می کرد. در مجموع اما فکر می کنم که تیم ما خیلی خوب بازی کرد.


از مربی شهرخودرو در رابطه با بازیکنانی که تیمش جذب کرده، پرسیده شد و او توضیح داد: من بارها به این سوال پاسخ داده ام. ما بر اساس نیازمان بازیکن جذب کرده ایم و این بازیکنان زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز دارند. از طرفی هنوز مصدومانی داریم و فکر می کنم از چیزی که مد نظر خودم هست، فاصله داریم.


گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن جدیدی جذب تیمش می شود یا خیر، عنوان کرد: نه بعید می دانم. مگر بازیکنی باشد که نتوانیم از اسمش عبور کنیم.


او در پاسخ به این سوال که چرا تیمش سنگین نیست، توضیح داد: هنوز خودم فکر می کنم عقب هستیم از نظر سرعتی ولی به نظرم در مجموع هم زمین سنگین بود و هم بازی. انصافا همانطور که شما گفتید، بچه ها تا دقیقه 90 خیلی خوب دویدند و انرژی مصاعفی گذاشتند.

دیدگاه‌ها