کد خبر : 1632067 | 02 شهریور 1398 ساعت 10:40 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای سرمربی ریو آوه

نقش کی‌روش و مترجمش در انتقال طارمی به اروپا

کاروالیال، سرمربی ریو آوه تیمی که مهدی طارمی دیروز برای آن سه گل به ثمر رساند می‌گوید او و کارلوس کی‌روش نقش مهمی در انتقال طارمی به این باشگاه پرتغالی داشته‌اند.

نقش کی‌روش و مترجمش در انتقال طارمی به اروپا

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی دیروز در دومین دیدار تیمش ریو آوه در فصل جدید لیگ پرتغال که مقابل آوس برگزار شد و با پیروزی 5-1 ریو آوه به پایان رسید موفق شد هت‌تریک کند و مهمترین نقش را در این پیروزی پر گل داشته باشد.

 

1428742

 

کارلوس کاروالیال سرمربی ریو آوه در کنفرانس خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد طارمی در این بازی پرداخت و دو ادعای مهم درباره او مطرح کرد. کاروالیال مدعی شد طارمی از دریافت مبالغی هنگفت سر باز زده و با مبالغی به مراتب کمتر بازی در پرتغال و ریو آوه را انتخاب کرده و دومین ادعای سرمربی ریو آوه این بود که کارلوس کی‌روش در انتقال طارمی به این تیم پرتغالی نقش داشته است.

 

کارلوس کاروالیای، سرمربی ریو آوه در کنفرانس خبری خود گفت:" هت‌تریک مهدی طارمی در این بازی کار کوچکی نبود. حضور مهدی در ریو آوه توسط چند عامل ممکن شد. یکی فشار من و قدرت اقناع من به عنوان سرمربی، یکی ساختار باشگاه و کمک کارلوس کی‌روش و مترجم او که در قانع کردن طارمی برای بازی در اروپا نقش خیلی مهمی داشتند".

 

1428743

 

سرمربی ریو آوه در ادامه گفت:" طارمی برای اینکه به اروپا بیاید از مبالغ هنگفتی که جاهای دیگر به او پیشنهاد داده بودند گذشت. اینطور بگویم که او اگر به جای دیگری می‌رفت 10 می‌گرفت ولی اینجا 1.5 می‌گیرد. او هم بازارش را داشت و هم از ظرفیت دریافت مبالغی به مراتب بیشتر برخوردار بود. اینکه طارمی برای آمدن به اروپا از این همه پول گذشته نشان می‌دهد که شخصیت خیلی قوی و اعتماد به نفس بالایی دارد. طارمی بازیکنی بالاتر از حد متوسط است و من شک ندارم در آینده مهدی طارمی حتی بهتری را خواهیم دید".

 

دیدگاه‌ها