کد خبر : 1632068 | 02 شهریور 1398 ساعت 10:53 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتمام حجت دبیر با وزیر و گوش‌شکسته‌ها

وضعیت فدراسیون کشتی قرمز است!

رییس فدراسیون کشتی تاکید کرد با توجه به بدهی ۵۰ میلیاردی وضعیت این فدراسیون قرمز است.

وضعیت فدراسیون کشتی قرمز است!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که حدود یک ماه از حضور علیرضا دبیر در راس فدراسیون کشتی می گذرد، بررسی های جدید از حجم بالای بدهی های این فدراسیون خبر می دهد.


در فاصله ۲۰ روز مانده تا شروع مسابقات جهانی ۲۰۱۹ رییس فدراسیون کشتی با اهالی این رشته اتمام حجت کرد و رسما گفت که از کشتی تا یک سال آینده انتظار نداشته باشید!


علیرضا دبیر با اعلام این موضوع گفت: با بدهی ۵۰ میلیاردی در فدراسیون شرایطمان خوب نیست. هر روز یک طلبکار جدید از راه می رسد و بدهی ها به این حجم رسیده است. گرانی دلار روی این مساله تاثیرگذار بوده، اما عدم مدیریت لازم در اعزام ها نیز باعث بیشتر شدن بدهی ها شده است.


وی افزود: در جلسه با وزیر ورزش و معاون قهرمانی هم تاکید کردم که وضعیت فدراسیون کشتی قرمز است. برای پرداخت این بدهی ها با مشکل جدی مواجه هستیم. خواهشا از همین جا می گویم که کسی در مسابقات جهانی و المپیک از کشتی انتظار نداشته باشد. می خواهم بگویم هم از نظر مالی و هم از نظر فنی کشتی مشکل جدی دارد.


رییس فدراسیون کشتی در پایان گفت: حداقل یک سال طول می کشد تا به این وضعیت سروسامان بدهیم. وزیر ورزش هم نمی‌تواند بودجه بیشتری در اختیار کشتی قرار دهد چون سایر فدراسیون‌ها نیز برای کسب سهمیه تلاش می کنند. حل این موضوع نیاز به یک نگاه ویژه از سوی رییس جمهور و آقای نوبخت دارد.

دیدگاه‌ها