کد خبر : 1632069 | 02 شهریور 1398 ساعت 10:57 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم عجیب در اردوی رقیب تیم ملی

عراق با کاتانچ اسلوونیایی مقابل ایران

چند روز بعد از اعلام اخراج سرمربی اسلوونیایی بعد از ناکامی در فینال رقابت های غرب آسیا، در اتفاقی عجیب قرارداد این مربی تا جام جهانی 2022 تمدید شد.

عراق با کاتانچ اسلوونیایی مقابل ایران

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تلخ مقابل بحرین در فینال رقابت های غرب آسیا در ورزشگاه کربلا موجی از انتقادات به سمت سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی عراق جاری شد تا جایی که با افزایش این هجمه ها بسیاری از رسانه های این کشور از قطعی بودن اخراج این مربی نه چندان موفق خبر دادند.


با گذشت نزدیک به یک هفته از شایعه برکناری کاتانچ که متعاقب آن بازیکنان تیم ملی عراق نیز با انتشار پست هایی در صفحات مجازی خود با سرمربی یک سال گذشته خداحافظی کردند، فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم به تمدید قرارداد مربی اسلوونیایی تا پایان جام جهانی 2022 گرفت تا شوک دیگری به طرفداران و اهالی فوتبال این کشور وارد کند.


این خبر که بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه از جمله حاشیه خلیج فارس داشت می تواند برای ایران نیز حائز اهمیت باشد چون حالا با بقای کاتانچ، شیرهای بین النهرین با افکار این مربی اسلوونیایی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل ایران و ویلموتس صف آرایی خواهند کرد.

 

1428744

دیدگاه‌ها