کد خبر : 1632091 | 02 شهریور 1398 ساعت 12:00 | 61.8K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه نروژی مسی را خرید؛ به دنبال رونالدو!

یک باشگاه دسته‌سومی نروژی با جذب بازیکنی به نام لیونل مسی خبرساز شده و حالا قصد دارد بازیکن دیگری با نام کریستیانو رونالدو را هم جذب کند.

باشگاه نروژی مسی را خرید؛ به دنبال رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نروژی آی کی یونکرن که در لیگ دسته سه این کشور حضور دارد بازیکن شانزده ساله‌ای را به خدمت گرفته که اخیراً نامش را به لیونل مسی تغییر داده است. این اقدام باشگاه کوچک نروژی خبرساز شده و به مطرح شدن نام آن کمک کرده است.

 

این مهاجم شانزده ساله که تا پیش از این نامش دانیل آره کنوتسن بوده تصمیم گرفته نامش را رسماً به نام ستاره بزرگ محبوبش لیونل مسی تغییر دهد و این درخواست او به سرعت مورد پذیرش ثبت احوال نروژ قرار گرفته است.

 

1428767

 

بازیکن 16ساله نروژی می‌گوید تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در حد امکان بتواند در حد ستاره بزرگ آرژانتینی ظاهر شده و حتی سعی خواهد کرد سبک بازی‌اش شبیه مسی شکل بگیرد.

 

مسی نروژی در این باره گفت:" مدتی بود تصمیم داشتم اسمم را عوض کنم. لیونل مسی بزرگترین الگوی من است. با توجه به علاقه‌ای که به فوتبال دارم به نظرم منطقی بود که اسمم را به لیونل مسی تغییر بدهم".

 

1426894

 

این بازیکن شانزده ساله در ادامه گفت:" می‌خواهم با تمام وجود تلاش کنم تا روزی بتوانم مثل او بازی کنم. البته اگر بازی من را ببینید شباهت‌هایی با مسی وجود دارد ولی استعدادم احتمالا به اندازه او نیست. کنترل توپ من خیلی شبیه لیونل مسی است و از نظر سرعت هم کمی شبیه او هستم. کسانی که از قبل من رامی‌شناسند هنوز به اسم کوچک قبلی‌ام صدایم می‌کنند ولی کسانی که تازه با من آشنا می‌شوند می‌توانند لیونل یا لئو صدایم کنند".

 

کنوتسن یا مسی برای رسیدن به سطح الگوی بزرگش راه درازی در پیش دارد. او فعلا نه در تیم اول باشگاه دسته سومی نروژی بلکه در تیم زیر 16سال این تیم بازی خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها