کد خبر : 1632097 | 02 شهریور 1398 ساعت 12:20 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بتیس: کاش مسی سرما بخورد و بازی نکند!

سرمربی رئال بتیس که تیمش فردا در هفته دوم لالیگا به مصاف بارسلونا می‌رود می‌گوید امیدوار است لیونل مسی پیش از این بازی سرما خورده و نتواند مقابل تیمش بازی کند.

سرمربی بتیس: کاش مسی سرما بخورد و بازی نکند!

به گزارش "ورزش سه"، روبی، سرمربی رئال بتیس که تیمش فردا در هفته دوم لالیگا به مصاف بارسلونا می‌رود می‌گوید امیدوار است مسی که انتظار می‌رود برای بازی فردا از بند مصدومیت رهایی یافته و مقابل بتیس به میدان برود، دچار سرماخوردگی شده و در مقابل تیمش قرار نگیرد.

 

1428776

 

مسی هفته گذشته در اولین بازی بارسا در فصل جدید لالیگا حضور نداشت چرا که از ناحیه ساق پا آسیب دیده بود. بازی‌ای که بارسا در غیاب او با نتیجه 1-0 به بیلبائو واگذار کرد. اما مسی در این فاصله به صورت کامل در تمرینات بارسا شرکت کرده و احتمال دارد در بازی مقابل بتیس وارد زمین شود. این همان چیزی است که روبی امیدوار است در بازی بارسا- بتیس اتفاق نیفتد.

 

روبی در آستانه دیدار تیمش با بارسلونا به خبرنگاران گفت:" فکر کنم مسی در بازی با ما از اول وارد زمین شود. نظر من این است. ولی ترجیح می‌دادم مسی سرما بخورد، نه اینکه مصدوم شود، ولی ترجیح می‌دادم سرما بخورد و نتواند جلوی ما بازی کند".

 

سرمربی رئال بتیس در ادامه گفت:" ما با شجاعت به  مصاف بارسلونا می‌رویم ولی این را می‌دانیم که هر بازیکنی از آنها که نتواند در مقابل ما بازی  کند برایمان اتفاق خوبی است. ما اگر به حریف بیش از حد احترام بگذاریم شکست می‌خوریم. باید شجاع باشیم ولی نه شجاعتی که به حماقت پهلو بزند چون در این صورت آنها از اشتباه ما استفاده خواهند کرد".  

 

دیدگاه‌ها