کد خبر : 1632109 | 02 شهریور 1398 ساعت 12:43 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

عاشوری: بازی ما با قشقایی بی کیفیت بود

تیم خوشه طلایی بعد از شکست نیروی زمینی در هفته دوم لیگ یک با قشقایی شیراز مساوی کرد تا در اولین فصل حضور در لیگ یک از دو بازی 4 امتیاز کسب کرده باشد.

عاشوری: بازی ما با قشقایی بی کیفیت بود

به گزارش "ورزش سه"، محسن عاشوری، سرمربی تیم خوشه طلایی بعد از این بازی از نمایش تیمش راضی نبود و در این باره گفت: بازی، بازی بی کیفیتی بود. من ابتدا تصور می کردم بچه ها مشکل بدنی دارند به این خاطر که سنگین بازی می کردند اما بعدا متوجه شدم شرایط آب و هوایی شهر قم بازیکنان هر دو تیم را دچار مشکل کرده بود و این مورد اشاره بازیکنان تیم حریف هم بود که در جریان بازی به بچه های ما گفتند تنفس در این شرایط آب و هوایی برای آنها سخت است. من به تیم حریف کاری ندارم اما در مجموع باید بگویم نمایش خوشه طلایی در این بازی ضعیف ترین نمایشی بود که من از زمان حضور دراین تیم دیدم. بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و موقعیت آنچنانی روی دروازه های دو تیم ایجاد نشد.

 

سرمربی تیم خوشه طلایی ادامه داد: ما اگر چه در این بازی میزبان بودیم اما در قم بازی می کردیم. طبیعتا اگر در ساوه و در حضور تماشاگران پرتعداد خود بازی می کردیم چه بسا شرایط متفاوتی را تجربه می کردیم. بعد از گلی که در این بازی خوردیم کمی شرایط تاکتیکی تیم و هم چینش نفرات را تغییر دادیم و موقعیت هایی را به دست آوردیم که در نهایت روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. با این حال بچه ها زحمت خودشان را کشیدند و من از آنها تشکر می کنم. بازی با قشقایی روز خوب ما نبود. جدا از سنگینی و مشکل بدنی و ناهماهنگی نکات دیگری را برای ما به همراه داشت که سعی می کنیم روی این مسایل کار کنیم و در هفته های آتی ارایه گر بازی های بهتری باشیم. ما هنوز سه جالی خالی در لیست خود داریم که باید تلاش کنیم نفراتی را در خط حمله به خدمت بگیریم. با برخی از بازیکنان هم صحبت هایی در این باره داشتیم. تلاش ما بر این است در بازی آتی و در برابر علم و ادب در خانه حریف پیروز شویم تا دو امتیاز از دست داده در بازی خانگی را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها