کد خبر : 1632117 | 02 شهریور 1398 ساعت 13:00 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست چلسی از توییتر برای مقابله با نژادپرستی

باشگاه چلسی خواستار برگزاری جلسه‌ای با مدیران شبکه اجتماعی توییتر درباره حملات شدید نژادپرستانه به تامی آبراهام بازیکن این تیم بعد از سوپرجام اروپا شد.

درخواست چلسی از توییتر برای مقابله با نژادپرستی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی به صورت رسمی خواستار برگزاری جلسه‌ای با مدیران شبکه اجتماعی توییتر درباره حملات شدید نژادپرستانه علیه بازیکن این باشگاه تامی آبراهام شد. آبراهام، مهاجم جوان چلسی در سوپرجام اروپا در ضربات پنالتی یکی از پنالتی‌های چلسی را از دست داد و بعد از آن به صورت آنلاین هدف حملات نژادپرستانه بسیار زشت قرار گرفت.

 

1428802

 

در جریان سوپرجام اروپا که بین لیورپول و چلسی در شهر استانبول برگزار شد تامی آبراهام پنالتی تعیین‌کننده تیمش را از دست داد و همین پنالتی از دست رفته باعث شد عنوان قهرمانی به لیورپولی‌ها تعلق بگیرد. چلسی می‌گوید از توییتر تضمین‌هایی می‌خواهد که مطمئن شود در آینده چنین حملات نژادپرستانه‌ای با اقدامات مناسب از سوی این شبکه اجتماعی روبرو خواهد شد.

 

اخیراً باشگاه منچستریونایتد هم خواستار ملاقاتی رو در رو با مدیران ارشد توییتر شده بود تا حملات شدید نژادپرستانه هفته گذشته علیه پل پوگبا ستاره این تیم را مورد بررسی قرار دهند.

 

1428800

 

تنها چند روز بعد از حملات به آبراهام، پل پوگبا هم در جریان  تساوی تیمش مقابل ولوز در لیگ برتر جزیره هدف شدیدترین حملات نژادپرستانه از طریق شبکه اجتماعی توییتر قرار گرفت.

 

دیدگاه‌ها