کد خبر : 1632118 | 02 شهریور 1398 ساعت 13:02 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

غلام محمدی به ترکیب نهایی آزادکاران رسید؟

ابهام در اعزام جهانی پرویز و پلنگ جویبار

با وجود اعلام غیررسمی ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد به نظر می‌رسد در ۲ وزن هنوز ابهام‌هایی وجود دارد.

ابهام در اعزام جهانی پرویز و پلنگ جویبار

به گزارش "ورزش سه"، امروز ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد از سوی برخی از رسانه‌ها به صورت غیررسمی اعلام شد؛ در شرایطی که به نظر می‌رسد هنوز کادرفنی برای اعلام ترکیب نهایی به نتیجه نرسیده است.


اینطور که از خانه کشتی به گوش می‌رسد پرویز هادی به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر دچار مشکلاتی در روند تمریناتش شده است. با وجود حضور هادی در تمرینات و اصرار او بر اعزام به مسابقات جهانی، به گفته محسن کاوه امروز(شنبه) این کشتی گیر سنگین وزن در فدراسیون پزشکی ورزشی حاضر خواهد شد تا وضعیتش مورد بررسی قرار گیرد.


در همین خصوص کمیسیون پزشکی تشکیل خواهد شد تا در مورد پرویز هادی که گزینه اصلی تیم ملی کشتی آزاد در وزن 125 کیلوگرم است، تصمیم گیری شود.


باید دید بالاخره پرویز هادی که آماده ترین نماینده سنگین وزن ایران در یک سال اخیر بوده، نفر اعزامی به قزاقستان است یا خیر.

 

1386852


وزن دیگری که با ابهام هایی مواجه شده، ۹۷ کیلوگرم است. رضا یزدانی که در انتخابی توانست علی شعبانی را شکست دهد، به دلیل مصدومیت از کادرفنی خواست به گرجستان نرود. او در تمرینات هم چند روزی سبک تر کار کرد و اخباری مبنی بر احتمال عدم اعزام او به پیش می رود.


پلنگ جویبار که به امید حضور در مسابقات جهانی به تیم ملی برگشته، هنوز وضعیت مشخصی ندارد.


البته به نظر می رسد در سایر اوزان غلام محمدی و سایر مربیان به نفر نهایی خود رسیده اند و احتمالا طی روزهای آینده گره این ۲ وزن هم باز خواهد شد.

دیدگاه‌ها