کد خبر : 1632122 | 02 شهریور 1398 ساعت 13:20 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه سولسشر به بازیکنان یونایتد:

کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی را نخوانید

بعد از حملات شدید نژادپرستانه علیه پل پوگبا در شبکه‌های اجتماعی، سرمربی یونایتد از ستاره‌های تیمش خواست از خواندن فحاشی‌های نژادپرستانه خودداری کنند.

کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی را نخوانید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حملات شدید نژادپرستانه علیه پل پوگبا ستاره منچستریونایتد که بعد از پنالتی از دست رفته او مقابل ولوز اتفاق افتاد، اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ از بازیکنان تیمش خواست از خواندن نظرات در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

 

1428806

 

به  گزارش دیلی‌میل، سولسشر خطاب به بازیکنان خود گفته اگر از عملکرد فنی یک بازیکن انتقاد شود او قوی‌تر و بهتر خواهد شد ولی حملات نژادپرستانه و تبعیض آمیز هیچ توجیهی ندارد. سولسشر در ادامه از بازیکنانش خواست در برخورد با شبکه‌های اجتماعی از عقل سلیم تبعیت کرده و از خواندن کامنت‌های توهین‌آمیز و آزاردهنده خودداری کنند.

 

دیلی‌میل می‌گوید اخیرا در انگلیس تعداد زیادی از فوتبالیست‌ها با حملات شدید و سازمان‌یافته در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده‌اند و مربیان و باشگاه‌ها از آنها خواسته‌اند برای اینکه به مشکلات روحی- روانی دچار نشوند استفاده از توییتر را به حالت تعلیق در بیاورند.

 

به گزارش دیلی‌میل، سولسشر خطاب به بازیکنان خود گفته:" مجبور نیستید چیزهایی که علیه شما می‌نویسند را بخوانید. بعضی وقتها باید روی بعضی حرفها چشم بست و آنها را ندیده گرفت. می‌دانیم که این افراد اکثریت هواداران فوتبال نیستند. آنها عده معدودی هستند که خودشان را پشت نقاب قایم می‌کنند. شما که فوتبالیست هستید و معروف دیگر به این حمله‌ها تا حدی عادت کرده و پوست‌کلفت شده‌اید".

 

 

دیدگاه‌ها