کد خبر : 1632165 | 02 شهریور 1398 ساعت 15:29 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

خامس و ایسکو در فهرست رئال برابر وایادولید

زین الدین زیدان فهرستی 19 نفره از بازیکنان را برای بازی مقابل وایادولید اعلام کرد که در آن نام خامس و ایسکو مشاهده می شود.

خامس و ایسکو در فهرست رئال برابر وایادولید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از برتری 3-1 در هفته اول برابر سلتا، امروز اولین بازی خانگی خود را برابر رئال وایادولید برگزار خواهد کرد. رئال که فصل گذشته نتایج چندان خوبی در برنابئو کسب نکرد و آمار تماشاگرانش در برنابئو به نسبت گذشته کاهش محسوسی داشت، امروز آزمونی جدید را پیش رو خواهد داشت.

در فهرست اعلام شده توسط زیدان نام هایی چون گرت بیل، خامس رودریگز و نیز ایسکو مشاهده می شود؛ در حالی که فرلاند مندی و اودریوسولا مدافعان چپ و راست این تیم از سوی زیزو برای این بازی دعوت نشده اند. مندی به تازگی از بند مصدومیت رها شده و هنوز در فرم خوبی قرار ندارد و خط خوردن اودریوسولا هم فنی است. فده والورده که بازی قبلی را از روی سکوها تماشا کرده بود، برای بازی امشب دعوت شده است.

دیداری که ساعت 21.30 به وقت ایران برگزار خواهد شد و می تواند اولین بازی خامس با پیراهن رئال در برنابئو پس از دو سال باشد. غایب بزرگ رئال، لوکا مودریچ است که به دلیل اخراج در بازی مقابل سلتا، مسابقه امروز را از دست داده است. رودریگو گوئس، آسنسیو، براهیم دیاز و ماریانو نیز به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده اند.

 

 

1428865

 

 

فهرست 19 نفره رئال: کیلور ناواس، کورتوا، آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، راموس، واران، ناچو، مارسلو، کروس، کاسیمیرو، والورده، خامس، ایسکو، بنزما، گرت بیل، لوکاس واسکز، وینیسیوس، یوویچ

 

 

دیدگاه‌ها