کد خبر : 1632168 | 02 شهریور 1398 ساعت 15:45 | 81.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

خواسته مالی عجیب نیمار از بارسا و رئال

جذب نیمار برای رئال و بارسلونا چیزی بیش از 500 میلیون یورو در 5 سال هزینه به همراه خواهد داشت.

خواسته مالی عجیب نیمار از بارسا و رئال

به گزارش "ورزش سه"، بارسا و رئال به فاصله کمتر از ده روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، در تلاش برای جذب نیمار هستند. تلاش های بارسا علنی است و تاکنون دو پیشنهاد نیز برای او به پی اس جی ارائه داده که هر دو رد شده اند اما رئال به صورت پنهان در ارتباط با نیمار و اطرافیانش است و فعلا منتظر روز های پایانی نقل و انتقالات است تا حمله نهایی را تدارک ببیند.

 

 

1428550

 

 

روز گذشته بارسا قرار بود پیشنهاد نهایی خود را ارائه دهد ولی از این کار منصرف شد چرا که مطمئن است پی اس جی تحت هر شرایطی آن را رد خواهد کرد. بارسا از نیمار خواسته است تا علنی از تمایلش برای بازگشت حرف بزند و در این صورت هم گزینه رئال رسما منتفی خواهد شد و هم پی اس جی چاره ای جز مذاکره پیدا نخواهد کرد؛ با این حال ستاره برزیلی فعلا از این کار خودداری کرده است.

طبق ادعای جوزپ پدررول مجری برنامه معروف ال چیرینگیتو و نیز خوگونس، نیمار به بارسا و رئال اعلام کرده است که قراردادی 5ساله بعلاوه دستمزد خالص 35 میلیون یورو در سال(70 میلیون ناخالص بدون کسر مالیات) را می خواهد. به عبارتی هر باشگاهی نیمار را جذب کند، باید سالی 70 میلیون یورو و در 5 سال 350 میلیون یورو برای او هزینه کند و به اینها باید مبلغی که برای جذب او به پی اس جی پرداخت خواهد شد را نیز اضافه کرد.

مشخص نیست که بارسا و رئال تن به این خواسته بزرگ نیمار خواهند داد یا خیر. او در حال حاضر سالی 37 میلیون یورو خالص از پی اس جی دریافت می کند.

 

 

1428489

 

دیدگاه‌ها