کد خبر : 1632184 | 02 شهریور 1398 ساعت 16:20 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

از صفر تا صد لیگ یک در چند ثانیه (عکس)

از میان ۱۸ تیم حاضر در بازی‌های لیگ دسته اول تنها دو تیم موفق شدند در هر دو دیدار ابتدایی خود پیروز شوند و البته دو تیم نیز موفق نشدند حتی به یک امتیاز دست پیدا کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بازی های هفته دوم لیگ دسته اول برگزار شد و تیم های حاضر در این بازی ها به مصاف یکدیگر رفتند و در این میان ۵ تیم موفق شدند بر رقبای خود پیروز شوند.

 

نکته جالب درباره تیم های پیروز در بازیهای هفته دوم اینکه دو تیم مورد نظر در هفته ابتدایی نیز موفق به برتری مقابل حریف خود شده بودند. تیم بادران تهران یکی از این دو تیم است که در بازی هفته ابتدایی خود توانست برابر تیم استقلال خوزستان با یک گل به برتری برسد. شاگردان فرهاد کاظمی که به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می شوند در دومین دیدار خود حاضر شدند و این بار تیم نیروی زمینی تهران را با نتیجه دو بر یک  از پیش رو برداشتند تا با این حساب اولین تیم شش امتیازی بازی های لیگ دسته اول نام بگیرد.

 

اما علاوه بر نارنجی پوشان بادران، تیم ارومیه ای حاضر در لیگ دسته اول نیز یکی از دو تیم پیروز محسوب می شود. نود ارومیه پس از برتری برابر حریف خود در هفته اول این بازیها یعنی شهرداری تبریز، در دومین دیدار در خانه خود برابر سپیدرودرشت قرار گرفت و موفق شد این تیم را نیز با یک گل پشت سر بگذارد و مانند تیم بادران با ۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی حضور پیدا کنند.

 

اما همان طور که دو تیم در جدول رده بندی لیگ یک توانستند امتیاز بازی های خود را تمام و کمال به دست بیاورند دو تیم قعرنشین نیز در هر دو دیدار خود با شکست زمین را ترک کردند تا اکنون بدون امتیاز در قعر جدول زمین گیر شوند. نیروی زمینی یکی از این دو تیم است که در دو دیدار برابر خوشه طلایی ساوه و بادران تهران با شکست به کار خود پایان دادند و در سوی دیگر نیز تیم شهرداری تبریز نیز دومین تیم بدون امتیاز لیگ است. تبریزی ها در اولین بار برابر نود ارومیه و در دومین دیدار برابر فجرسپاسی شیراز بدون امتیاز زمین را ترک کردند.

 

1428886

دیدگاه‌ها