کد خبر : 1632208 | 02 شهریور 1398 ساعت 17:50 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

داورزنی: تا این لحظه استعفای عرب به دستمان نرسیده

معاون وزیر ورزش در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فصل گذشته فوتبال ایران در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

داورزنی: تا این لحظه استعفای عرب به دستمان نرسیده

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا داورزنی، معاون وزارت ورزش در خصوص انتخاب برترین‌ها گفت: اخلاق و رفتار آنها به لحاظ فنی مورد توجه قرار می گیرد و ارزیابی می شود و طی مراسمی از آنها قدردانی می شود.


وی درباره اینکه علیرغم تلاش برای ساماندهی به استادیوم‌ها، نظم مدنظر را در هفته اول شاهد نبودیم گفت: تعداد زیادی از استادیوم ها از نظر زیرساختی مورد بازسازی قرار گرفتند و اقدامات ارزشمندی انجام شد. استادیوم های زیادی همچون قائمشهر، سیرجان و ... کارهای مناسبی صورت گرفت اما خود ما هم طی جلسه ای که روز چهارشنبه برگزار کردیم به بررسی این موضوع پرداختیم که در جریان کار این سیستم چقدر می تواند موفق عمل کند. بعد از این جلسه هم نشست دیگری برگزار خواهیم کرد و در خصوص عملکرد این سیستم آسیب شناسی خواهیم کرد.


داورزنی درباره شرایط بلیت فروشی در این فصل گفت: ربطی به وزارت ورزش ندارد اما مسوولیت استادیوم ها برعهده شرکت توسعه است و سخت ابزار را ایجاد کرده و مسوولیت برعهده باشگاه هاست و هماهنگی لازم بین طرفین انجام می‌شود.


وی درباره استعفای ایرج عرب گفت: من تا الان که با شما صحبت می کنم استعفایی از ایشان ندیده‌ام.


داورزنی درباره اینکه وزارت به فدراسیون در خصوص بحث ویلموتس کمک خواهد کرد گفت: وزارت ورزش مثل گذشته کمک هایی به فدراسیون ها می کند. طبق روال هر سال سهمیه ارز نیمایی به باشگاه‌ها و ورزش کمک می کند. مجموعه ورزش حداقل سالی 15-10 میلیون دلار که باشگاه و خصوصا فدراسیون دارند و که ما طبق ارز نیمایی انجام می دهیم.
وی در پایان درباره استعفای هاشمی از سمت عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: این مساله را هم اعضای هیات مدیره پرسپولیس می‌دانند.

 

دیدگاه‌ها