کد خبر : 1632213 | 02 شهریور 1398 ساعت 18:14 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه فرانسوی شاکی شد، شهرداری ارومیه سکوت کرد!

ادعای عجیب درباره فسخ قرارداد لژیونر والیبال

یک سایت فرانسوی از یک دلیل عجیب برای فسخ قرارداد ملی پوش والیبال ایران با باشگاه پویتیرس فرانسه خبر داد.

ادعای عجیب درباره فسخ قرارداد لژیونر والیبال

به گزارش "ورزش سه"، علی شفیعی پیش از شروع بازی های تیم ملی والیبال در سال 2019 قرارداد خود را با یک تیم فرانسوی نهایی کرد. باشگاه پویتیرس فرانسه از جذب سرعتی زن ایرانی خبر داد و تصور بر این بود که شفیعی نیز به جمع لژیونرهای والیبال ایران اضافه می‌شود.


بعد از مدتی که شهرداری ارومیه کار خود برای فصل جدید استارت زد و چند ملی پوش را جذب کرد، گویا شفیعی هم از تصمیم خود به خاطر پیشنهادی که از این باشگاه دریافت کرد، پشیمان شد.


توافقات اولیه بین شهرداری ارومیه و علی شفیعی شکل گرفت تا در صورت صدور رضایت نامه از سوی باشگاه فرانسوی، قرارداد این ملی پوش با ارومیه‌ای‌ها قطعی شود.
با اینکه در هفته های اخیر مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه از حل شدن مشکل شفیعی برای پیوستن به این تیم خبر دادند، امروز یک سایت فرانسوی ادعای عجیبی درباره ماجرای فسخ قرارداد ملی پوش ایرانی با باشگاه پویتیرس را مطرح کرد.


«کلود برار» رئیس باشگاه پویتیرس فرانسه در این باره می گوید: « ما یک نامه رسمی دریافت کردیم که به ما می‌گفت، شفیعی حق ترک ایران را به خاطر اعلام وضعیت جنگی، ندارد.»


در این گزارش به تنش های سیاسی بین ایران و آمریکا اشاره شده، اما باشگاه فرانسوی اعلام کرده می خواهد از طریق فدراسیون جهانی حق خود را پیگیری کند. رییس باشگاه فرانسوی در ادامه گفته است: «شفیعی قرارداد یک ساله‌ای با ما بست و ما در این مورد درخواست غرامت خواهیم کرد. ما همچنین بررسی می‌کنیم که او در فصل آینده در لیگ ایران بازی خواهد کرد یا خارج از این کشور. اگر او در کشوری خارجی بازی کند، ما این مساله را تحت پیگرد قرار خواهیم داد. این شرایط به ما آسیب جدی وارد کرده است چون او بازیکن خیلی خوبی است.»


برای پیگیری این ماجرا با مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه تماس گرفتیم. پیمان رضایی در این باره  به «شهروند» گفت: «من از این ادعایی که رییس باشگاه فرانسوی کرده، بی‌خبر هستم. ما مذاکره ای با آن باشگاه نداشتیم و بهتر است موضوع را از علی شفیعی بپرسید. خودش بهتر در جریان مسائل است.»
در حالی که مدیرعامل شهرداری ارومیه حاضر نشد توضیح درستی درباره ادعای رییس باشگاه پویتیرس بدهد، با علی شفیعی تماس گرفتیم که به دلیل حضور او در اردوی تیم ملی والیبال پاسخی دریافت نکردیم.

دیدگاه‌ها