کد خبر : 1632240 | 02 شهریور 1398 ساعت 19:48 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایان نگرانی بابت مصدومیت سنگین وزن کشتی آزاد

حضور پرویز هادی در مسابقات جهانی قطعی شد

با اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی پرویز هادی مشکلی برای حضور در مسابقات جهانی ندارد.

حضور پرویز هادی در مسابقات جهانی قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال درخواست فدراسیون کشتی ، کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور بررسی شرایط آسیب دیدگی علیرضا هادی ستاره سنگین وزن کشتی آزاد، به ریاست دکتر تورج ملک محمدی دبیر فدراسیون تشکیل جلسه داد.

 

بر اساس گزارش سایت فدراسیون پزشکی ورزشی در این جلسه که دکتر علیرضا بصام پور، فوق تخصص ستوان فقرات، دکتر غفاری ارتوپد، دکتر فرهاد مرادی شهپر، دکتر مرتضی احمدی ، محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی ، ابراهیم مهربان از مربیان تیم ملی و خود پرویز هادی حضور داشتند، شرایط این کشتی گیر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
دکتر ملک محمدی در پایان نشست کمیسیون، گفت:در این جلسه پس از معاینات دقیق و  توضیحات مربیان و پرویزهادی و 45 دقیقه بحث و تبادل نظر در نهایت اعلام شد که با توجه به نتایج معاینات و ام آر  آی و گزارشات، ادامه تمرینات برای نامبرده در حال حاضر منافاتی با سلامتی وی ندارد.

 

دکتر ملک محمدی افزود:حضور هادی در تمرینات و مسابقات از نظر ما بلامانع است اما بدیهی است در تصمیمات فنی نظر کادر فنی صائب می باشد.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد:از فردا صبح( یکشنبه) پرویز هادی زیر نظر پزشکان و فیزیوتراپیستهای فدراسیون پزشکی ورزشی کار فیزیوتراپی خود را جهت کسب آمادگی بیشتر انجام می دهد.
حالا باید دید غلامرضا محمدی چه تصمیمی درباره اعزام یک کشتی گیر در سنگین وزن می گیرد، اگرچه به نظر می رسد اعزام پرویز هادی با توجه به عملکرد خوب در ماههای اخیر قطعی است.

 

دیدگاه‌ها