کد خبر : 1632317 | 03 شهریور 1398 ساعت 00:03 | 51.5K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش کسل کننده با تیم تکراری

رئال بی روح؛ محتاج تر از همیشه به نیمار

پس از بازی دور از انتظار رئال برابر وایادولید به خصوص در نیمه دوم، حالا بیش از گذشته لزوم جذب نیمار برای کهکشانی ها احساس می شود.

رئال بی روح؛ محتاج تر از همیشه به نیمار

به گزارش "ورزش سه"، در تمام روزهای اخیر که بحث پیوستن نیمار به رئال بسیار داغ بوده، برخی از کارشناسان نزدیک به رئال با انتشار مقالاتی به عدم لزوم جذب نیمار اشاره کرده اند. آنها دلایلی چون متوقف شدن روند پیشرفت وینیسیوس و نیز تغییر پست اجباری ادن هازارد را به عنوان دلایل عدم نیاز رئال به نیمار می دانند. حتی زیدان هم در نشست های اخیر خود عنوان کرده است که به همین تیم ایمان دارد ولی بازی امشب رئال برابر وایادولید که با یک توقف خانگی همراه بود، ثابت کرد که زیزو بیش از همیشه به بازیکنی مثل نیمار نیاز دارد.

 

 

1428489

 

 

نیمار از جمله بازیکنانی است که به تنهایی می تواند نتیجه یک بازی را رقم بزند. او بر خلاف وینیسیوس جوان، شم گلزنی بالایی دارد و تفاوت ها را در زمین رقم می زند. تنها بازیکنی که در حال حاضر می تواند در جایگاه مسی و رونالدو قرار بگیرد و آنها را به چالش بکشد. کمتر از 10 روز به پایان نقل و انتقالات باقی مانده و بدون ادن هازارد مصدوم، رئال همان رئال فصل گذشته نشان می دهد. تیمی بی روح با ایده هایی تکراری که نبود یک فوق ستاره را در خود به شدت حس می کند.

در روزهایی که پی اس جی حاضر به مذاکره با بارسا نیست و در حالی که نیمار در دسترس تر از همیشه است، اگر فلورنتینو پرز برای جذب فوق ستاره برزیلی اقدام نکند، احتمالا دچار اشتباهی تکرار نشدنی خواهد شد. مشکل بتوان تصور کرد که رئیس رئال مادرید در روزهای پیش رو برای جذب نیمار قدم پیش نگذارد. او حالا بهترین فرصت برای پر کردن جای خالی بزرگ رونالدو را دارد.

 

 

1426391

 

دیدگاه‌ها