کد خبر : 1632319 | 03 شهریور 1398 ساعت 00:20 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توقف خانگی برابر وایادولید

زیدان: این تساوی تلخ بود و عصبانی هستم

زین الدین زیدان از اینکه تیمش نتوانست برتری 1-0 برابر وایادولید را حفظ کند و در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد، عصبانی است.

زیدان: این تساوی تلخ بود و عصبانی هستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک بازی خانگی برابر وایادولید با تساوی 1-1 متوقف شد در حالی که دقیقه 83 از حریف خود پیش افتاده بود و دقیقه 89 گل تساوی را دریافت کرد. این اولین تساوی فصل رئال بود و در هفته دوم، دو امتیاز مهم را از دست داد.

 

 

 

 

زین الدین زیدان در پایان بازی گفت:« این تساوی طعم تلخی داشت؛ به خصوص وقتی گل دیرهنگام می زنید و تنها چند دقیقه تا پیروزی فاصله دارید. وقتی پیش می افتید، باید به بازی نظم دهید و ضمن کنترل توپ و بردن بازی در کناره ها، اجازه نزدیک شدن حریف به دروازه خودتان را ندهید. قطعا نمی توانم از این نتیجه راضی باشم و این نوع تساوی ها باعث عصبانیت می شود. گلی که دریافت کردیم، روی یک مجموعه اشتباهات بود. بازیکن ما(کروس) توپ را از دست داد و دیگران در جاگیری دچار اشتباه شدند. می توان توپ را از دست داد ولی هر بازیکن باید در موقعیت خودش قرار داشته باشد.»

 

زیدان ادامه داد: «مشکل ما خستگی نیست. گرمای هوا به ضرر هر دو تیم بود. نیمه اول عالی بودیم ولی نیمه دوم چندان خوب ظاهر نشدیم؛ با این حال به گل رسیدیم و باید آن را حفظ می کردیم. به خاطر نیمه اول و نمایشی که ارائه دادیم، شایسته کسب سه امتیاز بودیم. می توانستیم به گل های بیشتری برسیم. یوویچ بدشانسی آورد و ضربه سرش به تیر خورد و روی موقعیت های دیگر بی دقت عمل کردیم.»

 

 

1429062

 

 

تعویض خامس:« تعویض او به دلیل مصدومیت مختصر و خستگی بود. نمی خواستم روی او ریسک کنم. از بازی خامس راضی هستم.»

 

ضعف گلزنی:« وقتی نمی برید، در مورد خیلی مسائل حرف زده می شود. باید بیشتر به حریف فشار آورد و بیشتر تلاش کرد. برای پیروزی در یک بازی باید در مقابل دروازه حریف با اعتماد به نفس بیشتری عمل کنید.»

 

دیدگاه‌ها