کد خبر : 1632341 | 03 شهریور 1398 ساعت 10:28 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی کدام صحنه را می‌گوید؟

ثاقبی: برخوردم با فرشید کارت قرمز نداشت

شاهین ثاقبی می‌گوید برخورد او با فرشید اسماعیلی خیلی خطرناک نبود و برخلاف گفته اسماعیلی کارت قرمز هم نداشت.

ثاقبی: برخوردم با فرشید کارت قرمز نداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی در حالی موفق به کسب برد مقابل استقلال شد که بازیکنان این تیم عملکرد خوبی را از خود نشان دادند. در کنار بازیکنان جوان، شاهین ثاقبی یکی از ستاره های باتجربه ماشینی ها بود که البته یک صحنه جنجالی تکل روی پای اسماعیلی را هم رقم زد. او در گفتگو با خبرنگار ما به آن تکل پرداخت و اظهارات جالبی را انجام داد.

 

باید این روند را ادامه دهیم

 

برد خوبی را آوردیم و بچه ها با انگیزه بازی کردند. بالاخره اولین بازی مقابل استقلال بود. تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را دارد و خداراشکر که بردیم. از این پس هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برنده بازی ها باشیم و بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

 

استقلال موقعیت نداشت

 

من هافبک دفاعی بودم، ستاره های استقلال و بچه های این تیم رفیق های من بودند. آن ها در وسط زمین بازیکنان خیلی خوبی را داشتند. البته استقلالی ها دیروز خیلی نتوانستند موقعیت به وجود بیاورند. دو بار سانتر کردند که آن هم مهاجم جدیدشان نتوانست دروازه را باز کند.

 

حیف بود اگر نمیبردیم

 

شما پرسیدید آیا فکر می‌کردید در لحظات پایانی گل بزنید؟ خب درفوتبال نمیتوان چیزی را پیشبینی کرد و این جذابیت آن است و خداراشکر ما در یک ضدحمله توانستیم از اشتباه دفاع استقلال استفاده کنیم وبه گل برسیم. در دقایق پایانی شاید شرایط طوری بود که به مساوی هم راضی باشیم اما نگرش ما برای برد بود چرا که هواداران زیادی در استادیوم بودند و حیف می‌شد اگر نمیبردیم.

 

ماشین سازی مورد حمایت است

 

تا جایی که اطلاع دارم باتوجه به شرایط باشگاه های دیگر ماشین سازی باشگاه خوب و بی حاشیه ای است که امکانات و حمایت‌های لازم را داراست. همانطور که سالهای قبل تیم هایی مثل سایپا و استقلال خوزستان قهرمان شدند، برای ماهم غیر ممکن نیست و ما هم تلاش میکنیم حداقل در بین ۴-۵ تیم بالای جدول باشیم.

 

بازی با مدعیان بهتر است

 

دو بازی بعدی ما مقابل سپاهان و شهرخودرو خواهد بود و صدرصد ما از بازی با تیم های بزرگ استقبال بیشتری میکنیم تا تیم هایی که دفاعی و بسته بازی می‌کنند چرا که در تقابل با مدعیان فرصت گلزنی بیشتری خواهیم داشت و می‌توانیم برنامه ها را بهتر پیاده کنیم.

 

آن تکل حتی یک کارت قرمز هم نداشت

 

دو بار؟ نمی‌دانم فرشید کدام بازی و کدام صحنه را می‌گوید. اما همان صحنه که من یادم است فکر نمی‌کنم چیز خاصی بوده باشد. من میخواستم توپ را بزنم اما فرشید یک لحظه برگشت و پای من به جای توپ به پای او خورد. در فوتبال همیشه از این صحنه ها پیش می‌آید و فکر نمیکنم کار من خیلی خشن بوده باشد. به نظرم همان کارت زرد کفایت می‌کرد.

 

تلاش کردم دیاباته را کنترل کنم

 

نه آقای خطیبی نگفتند که چند نفری به دیاباته نزدیک شویم اما من هافبک دفاعی بودم و سعی میکردم بازیکنانی که نزدیک من هستند را پرس کنم. اما دیاباته بازیکنی فیزیکی بود و من هم تلاش می‌کردم او را کنترل کنم ولی از طرف مربیان نبود که برویم چند نفری او را بگیریم.

 

تلاش میکنیم موفق باشیم

 

فرقی نمی‌کند تراکتور یا ماشین سازی، هر دو تیم های آذربایجان هستند. ما تلاش می‌کنیم یک رتبه خوب را به دست بیاوریم. هواداران آذربایجانی فوق العاده هستند و من هم می‌خواهم برای تراکتور آرزوی موفقیت کنم و قول می‌دهم تمام تلاشم را کنم تا دیگر تیم تبریز یعنی ماشین سازی هم موفق باشد.

دیدگاه‌ها