کد خبر : 1632350 | 03 شهریور 1398 ساعت 10:45 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

تکواندوی ایران در بخش مشترک با برد استارت زد

بازگشت کیمیا به شیاپچانگ بعد از مصدومیت کذایی

نماینده ایران در مسابقات تیمی مشترک جام جهانی تکواندوی 2019 نخستین گام را برابر ساحل عاج مقتدرانه برداشت.

بازگشت کیمیا به شیاپچانگ بعد از مصدومیت کذایی

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات جام جهانی 2019 از روز جمعه - یکم شهریورماه با حضور 97 تکواندوکار از 10 کشور در "ووشی" چین آغاز شد و امروز به پایان می‌رسد.


در حالی که دیروز تیم مردان ایران توانست با شکست تمامی رقبای خود از جمله کره جنوبی در فینال جام قهرمانی را بالای سر ببرد، رقابت‌های تیمی مشترک امروز در حال پیگیری است و تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در اولین دیدار موفق شد ساحل عاج را مقتدرانه و با نتیجه 47 بر 13 شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.


هوگوپوشان ایرانی در ادامه باید به مصاف برنده آمریکا و روسیه بروند.


عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده و کیمیا همتی هوگوپوشان ایرانی هستند که طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابت‌های مشترک به صورت مجزا 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه می‌کنند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت می‌پردازند.


نکته جالب توجه بازگشت کیمیا علیزاده به شیاپچانگ تقریبا ۱۳ ماه بعد از پارگی رباط صلیبی و ۲ عمل جراحی سنگینی که در این مدت انجام داد،‌بود. این دختر تکواندوکار ایرانی از این پس خودش را برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ آماده خواهد کرد.


سید نعمت خلیفه هدایت مردان و مهرو کمرانی در بخش زنان هدایت تیم را برعهده دارد.


تیم‌های اول و دوم (تیمی مشترک) مستقیما در مسابقات تیمی بازی‌های المپیک 2020 – توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها