کد خبر : 1632351 | 03 شهریور 1398 ساعت 10:52 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

حکایت جالب ستاره بوشهری سپاهان

کرانچار خط زد، ویلموتس دعوت کرد

محمد محبی بازیکن زیر 23 سال سپاهان دیشب در بازی این تیم در برابر شاهین پارس جنوبی در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت و زننده گل دوم سپاهان بود.

کرانچار خط زد، ویلموتس دعوت کرد

به گزارش "ورزش سه"، محبی بعد از گشودن دروازه تیم فصل گذشته اش شادی نکرد و این طبیعی بود. بازی های درخشان او در ترکیب شاهین شهرداری بوشهر بود که موجب دعوتش به اردوی تیم ملی و در نهایت حضور در سپاهان شد. اما این بازیکن حکایت جالبی دارد.

 

محمد محبی که فصل گذشته گل صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر در بازی با سرخپوشان پاکدشت را زد دو بار توسط کرانچار به اردوی تیم امید دعوت شد و خط خورد و در نهایت نتوانست این تیم را در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تهران همراهی کند. در ادامه با وجود بازی های خوب برای شاهین و گل زنی در ترکیب این تیم توسط فرهاد مجیدی هم به اردوی تیم امید دعوت نشد! اما مارک ویلموتس روی این بازیکن دست گذاشت و در بازی دوستانه با تیم امید به وی میدان داد. محمد محبی در این بازی که در نیمه دوم به میدان آمد آنقدر خوب بازی کرد که سرمربی تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ وی را در لیست بازیکنان دعوت شده قرار داده است و دور از ذهن نیست که از این بازیکن در سفر به هنگ کنگ و در نهایت بازی با این تیم بهره ببرد. البته به بهانه درخشش این بازیکن در بازی دوستانه با تیم امید احتمال دارد فرهاد مجیدی این بازیکن را به اردوی تیم امید فرا بخواند و در نهایت از او در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا که بهمن ماه در تایلند با حضور 6 تیم برگزار می شود، استفاده کند.

 

تیم شاهین شهرداری بوشهر فصل گذشته چند بازیکن جوان خوب به فوتبال ایران معرفی کرد که در کنار محمد محبی می توان از محمد مشایخ هافبک دفاعی این تیم نام برد که در تعطیلات تابستانی راهی ذوب آهن شد اما هنوز شانس حضور در ترکیب ثابت این تیم در بازی های رسمی را پیدا نکرده است. از دیگر ستاره های جوان بوشهر در سال های اخیر می توان از محمد شریفی هم نام برد که در بازی ذوب آهن – سایپا در ترکیب تیم تهرانی به میدان آمد. بوشهر در سال های اخیر به خوبی نشان داد که دارای استعدادهای خوبی است و اگر از نظر مالی حمایت شود می تواند باز هم معرف چهره های خوبی به فوتبال کشور باشد. در سال های پیش از این هم مهدی طارمی از فوتبال بوشهر به فوتبال کشور معرفی شد.

دیدگاه‌ها