کد خبر : 1632363 | 03 شهریور 1398 ساعت 11:33 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع عنوان قهرمانی تیم سوم دور گروهی می‌شود؟!

ایران-ایتالیا؛ نبرد سرنوشت‌ساز نوجوانان والیبال

نوجوانان والیبال ایران کار سختی برابر ایتالیا خواهند داشت و فقط پیروزی ۳ امتیازی می‌تواند مسیر راحت‌تری را پیش روی این تیم در مرحله بعدی قرار دهد.

ایران-ایتالیا؛ نبرد سرنوشت‌ساز نوجوانان والیبال

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال نوجوانان ایران در آخرین بازی دور مقدماتی خود از ساعت ۲۰ امشب در حالی به مصاف لاجوردی‌پوشان ایتالیا خواهد رفت که با توجه به نتایج روز گذشته گروه B و برد جمهوری چک مقابل بلغارستان، شانس صدر نشینی نخواهد داشت.


شاگردان محمد وکیلی که در دوره قبلی این رقابت ها به میزبانی بحرین جام قهرمانی را بالای سر بردند، شکست غافلگیر کننده ای را مقابل جمهوری چک تجربه کردند و حالا کارسختی برای قرار گرفتن بین ۲ تیم بالای جدولی این گروه دارند.


پسران نوجوان ایران در صورت برد سه امتیازی مقابل ایتالیا، به عنوان تیم دوم به دور پلی‌آف راه پیدا خواهند کرد و حریف احتمالی آن‌ها چین‌تایپه تیم سوم گروه A خواهد بود و در غیر این صورت باخت ۳-۰ یا برد ۳-۲  هیچ تاثیری در تعیین جایگاه سوم ایران نخواهد داشت و با تیم دوم گروه A یعنی کوبا یا برزیل روبه‌رو خواهد شد.


دیدار حساس امروز ایران و ایتالیا را خوان ریورا از پورتوریکو به عنوان داور اول و میخایلو مدوید از اوکراین به عنوان داور دوم سوت خواهد زد.


ایتالیا که تاکنون همه بازی‌های خود را با برد سپری کرده، قبل از شروع جام نیز در یک دیدار تدارکاتی توانسته بود ایران را ۳ بر صفر شکست دهد. حالا باید دید شاگردان وکیلی می توانند به عنوان مدافع قهرمانی در این دوره یک برد بزرگ کسب کنند یا تیم سوم گروه می شوند و در دور بعدی به مصاف یک تیم سرسخت خواهند رفت.

دیدگاه‌ها