کد خبر : 1632364 | 03 شهریور 1398 ساعت 13:15 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

باخت ۴-۰ به استقلال خیلی به ما کمک کرد

خرم الحسینی: اجازه نفوذ به استقلالی‌ها را ندادیم

هافبک جوان ماشین سازان معتقد است بازی دوستانه ای که با استقلال در پیش فصل داشتند، در برد تیمش مقابل استقلال خیلی تاثیر داشته است.

خرم الحسینی: اجازه نفوذ به استقلالی‌ها را ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد خرم‌الحسینی بازیکن جوان تیم ماشین سازی در گفتگو با ورزش سه در خصوص بازی با استقلال گفت: همه می دانند که استقلال چه تیم پرمهره ای است ولی ما با آنالیز کادرفنی توانستیم نقطه ضعف های این تیم را که در بازی دوستانه با ما داشتند پیدا کنیم و از آن ها استفاده کنیم. حتی روی نقاط قوت این تیم هم کار کرده بودیم و آن قسمت از مناطق زمین را بستیم و اجازه نفوذ به آن ها ندادیم. نیمه اول موقعیت های خیلی زیادی داشتیم و اگر موقعیت دقیقه 2 فرید کریمی گل می شد، بازی خیلی زیباتر هم می شد. نیمه دوم استقلال برای جبران آمده بود و خیلی هم حمله می کرد و ما هم طبیعتا کمی عقب تر نشستیم و روی یک ضدحمله و ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. سه امتیاز خیلی خوب در شروع لیگ بود و امیدوارم این روند برای ما ادامه پیدا کند.

 

وی با تاکید بر اینکه برای برد به میدان آمده بودند  عنوان کرد: همان روزی که قرعه کشی اعلام و مشخص شد که با استقلال بازی خواهیم داشت، همان روز آقا رسول سر تمرین گفتند که اصلا نگران نباشید چرا که بازی دوستانه ای که داشتیم خیلی به نفع ما خواهد شد. با اینکه در آن بازی دوستانه 4 گل خوردیم ولی در آن بازی آقا رسول هدفش محک بازیکنان بود و یک بازی دوستانه بود که البته به ما خیلی کمک کرد. فکر می کنم تقریبا 80 درصد بازیکنانی که برای استقلال بازی کردند، در بازی دوستانه هم بودند و خدا را شکر با تدابیری که کادرفنی داشت توانستیم بازی را ببریم.

 

خرم‌الحسینی راجع به قرعه سخت تیمش در هفته های ابتدایی هم اظهار داشت: همان طور که گفتم جلوی استقلال با ذهنیت بردن وارد زمین مسابقه شدیم و مطمئن باشید مقابل سپاهان و پدیده هم با همین ذهنیت به میدان می رویم و این که توانستیم استقلال را ببریم روحیه‌مان را بالا برده. با اینکه شما می گویید قرعه سختی در ابتدا به ما خورده ولی به نظر من برایمان بهتر هم شده چرا که این تیم ها تغییر و تحول زیاد داشته اند و هنوز هماهنگ نیستند و ما می توانیم از این فرصت استفاده کنیم.

 

خرم‌الحسینی در پایان راجع به هدف تیمش در این فصل هم عنوان کرد: هدف اولمان این است که از پارسال نتایج بهتری بگیریم چرا که در جایگاهی که شایسته ماشین سازی است قرار نگرفتیم. تلاشمان این خواهد بود که نسبت به سال قبل در جایگاه بهتری باشیم و با کمک خدا در رتبه های بالای جدول قرار بگیریم.

دیدگاه‌ها