کد خبر : 1632368 | 03 شهریور 1398 ساعت 11:45 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی یک تیم نظامی دیگر با فوتبال

در حالی که قرار بود جابجایی امتیاز تیم ها از شهری به شهر دیگر ممنوع باشد هم چنان شاهد این هستیم که امتیاز تیم ها بین شهرها جابجا می شود.

خداحافظی یک تیم نظامی دیگر با فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، در گذشته این پدیده زشت نابودی چند تیم خوب را به همراه داشت. از جمله پاس و صبا. پاس به همدان رفت و صبا هم سر از قم در آورد و امروز شاهد حضور هیچ یک از این دو تیم در لیگ برتر و حتی دسته اول هم نیستیم و صبای قم حتی در دسته دوم نیز حضور ندارد! بعد از این جابجایی که حواشی زیادی به دنبال داشت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از این پس جابجایی امتیاز تیم ها ممنوع است.

 

در تازه ترین اتفاق اما امتیاز تیم مقاومت تهران به تیم اترک خراسان شمالی واگذار شد. این تیم فصل گذشته زیر نظر علی کولیوند ارایه گر بازی های خوبی در لیگ 2 بود اما در هفته های پایانی برای صعود به لیگ یک کم آورد. این تیم نظامی بود و خیلی از بازیکنان سرباز که در ابتدای راه قرار داشتند سربازی خود را در این تیم سپری می کردند که حالا با رفتن به خراسان شمالی دیگر تیم نظامی بشمار نمی آید که این خود یک چالش جدی برای بازیکنان سرباز است. به خصوص که پیش از این خیلی از تیم های نظامی از فوتبال ایران خداحافظی کردند.تیم هایی چون پاس، ابومسلم و...

دیدگاه‌ها