کد خبر : 1632370 | 03 شهریور 1398 ساعت 11:45 | 97.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو مانع عمده بر سر راه انتقال نیمار به بارسا

نیمار-بارسا؛ کابوس دست‌ساز PSG

موندو دپورتیوو می‌گوید بارسلونا کم‌کم نسبت به احتمال موفقیتش در جذب نیمار ناامید می‌شود و مدیران باشگاه معتقدند PSG قصد واگذاری او به بلوگرانا را ندارد.

نیمار-بارسا؛ کابوس دست‌ساز PSG

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو که در کاتالونیا منتشر می‌شود و به باشگاه بارسلونا نزدیک است می‌گوید مدیران بارسلونا کم کم نسبت به احتمال موفقیت‌شان در جذب نیمار از پاری سن ژرمن ناامید می‌شوند و این ذهنیت در بارسلونا شکل گرفته که مدیران PSG به هیچ وجه مایل به واگذاری ستاره برزیلی‌شان به تیم کاتالان نیستند.

 

با اینحال روی کاغذ بارسلونا تا روز دوم سپتامبر که زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در اروپا است برای جذب نیمار زمان دارد و قصد دارد در این فرصت به تلاشهای خود ادامه دهد. اما موندو می‌گوید مذاکره‌کنندگان بارسا که به پاریس رفته‌اند و مسئولین این باشگاه که از شهر بارسلونا با لئوناردو، مدیر ورزشی PSG در تماس هستند کم کم به این نتیجه رسیده‌اند که باشگاه پاریسی مایل نیست این مذاکرات به نتیجه برسد و دلیل این امر اختلاف دامنه‌داری است که بین دو باشگاه وجود دارد.

 

نیمار در پاری سن ژرمن

 

موندو دپورتیوو می‌گوید منبع این ادعایش صحبت‌های دو منبع درون باشگاه بارسلونا است که دیروز در گفتگو با موندو از این موضوع خبر داده‌اند. این منابع به روزنامه اسپانیایی گفته‌اند که مطمئن شده‌اند بارسلونا هر پیشنهادی ارائه دهد باشگاه پاریسی مصرانه آنها را رد خواهد کرد مگر آنکه پیشنهادی ارائه شود که مبلغش آنقدر بالا باشد که نه گفتن به آن غیرممکن شود. اما بارسا از نظر مالی در شرایطی نیست که بتواند چنین پیشنهادی ارائه کند.

 

موندو دو عامل دیگر را هم در این اوضاع دخیل می‌داند. یکی از این عوامل مشکلات مالی بارسلونا است. بارسلونا در حال حاضر توان پرداخت مبالغ قابل توجه را به صورت نقدی ندارد. باشگاه کاتالان برای جذب گریزمان 120 میلیون یورو پرداخت کرده و این تاثیر قابل توجهی روی بودجه باشگاه گذاشته است. موندو می‌گوید اوضاع نقدینگی بارسلونا آنقدر بحرانی است که این باشگاه اخیرا 35 میلیون یورو وام گرفته است. به همین علت است که پرداخت یک مبلغ سنگین دیگر برای باشگاه کاتالان غیرممکن به نظر می‌رسد. این در حالی است که PSG مصرانه پیشنهادهای بارسا برای معاوضه نیمار با چند بازیکن بعلاوه پرداخت نقدی را رد کرده و مبلغی که برای ستاره برزیلی می‌خواهد چیزی نزدیک به 250 میلیون یورو است.

 

1429135

 

عامل دوم از نگاه موندو دپورتیوو این است که نیمار هنوز به صورت رسمی و علنی از تمایل خود برای پیوستن به بارسا سخن نگفته است. همه می‌دانند که نیمار خواهان بازگشت به نوکمپ است ولی در عین  حال در حلقه‌های فوتبالی این واقعیت نیز برای همه روشن است که اولویت نیمار در وهله اول ترک PSG است تا پیوستن به بارسا. بارسلونا می‌گوید اگر غیر از این بود نیمار باید از مدتها پیش به صراحت اعلام می‌کرد که خواهان پیوستن به بارسا است و هیچ احتمال دیگری را قبول نخواهد کرد.

 

موندو دپورتیوو می‌گوید مسئولین بارسا به صراحت از نیمار خواسته‌اند که به میدان آمده و علناً از خواست خود برای پیوستن به بارسا بگوید ولی ستاره برزیلی به جای این کار، بارسا را تحت فشار گذاشته تا برای خرید او پول بیشتری پیشنهاد بدهد.

 

دیدگاه‌ها