کد خبر : 1632391 | 03 شهریور 1398 ساعت 13:11 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری و شاگردانش در صدر تعداد پاس

نساجی بهترین تیم در ارائه فوتبال مالکانه

تیم نساجی در هفته اول لیگ برتر در شهر سیرجان میهمان تیم گل گهر بود و با وجود تساوی در این بازی نمایش خوبی داشت.

نساجی بهترین تیم در ارائه فوتبال مالکانه

به گزارش" ورزش سه" نساجی در این فصل و با حضور رضا مهاجری نسبت به سال قبل تغییراتی در سبک بازی اش ایجاد کرده است. این تیم به جای بازی سریع و مستقیم به بازی تکضرب و با حوصله روی آورده است و نشانه های این تغییرات به خوبی در آمار و ارقام بازی اول این تیم قابل مشاهده است.


براساس آمار سایت یازده بازیکنان نساجی در بازی برابر گل گهر با وجود اینکه در خانه حریف بازی می کردند در طول مسابقه در حدود 600 پاس به یکدیگر دادند. این بیشترین تعداد پاس در میان تمام تیم ها در هفته اول لیگ نوزدهم است. نکته جالب اینجا است که آن ها از 595 پاسی که رد و بدل کرده اند 511 پاس موفق و سالم داشته اند که این نشان از همان سبک و سیاقی است که نساجی بازی می کند. مهاجری با وجود آنکه تیمش در پیش فصل شش نفر از بهترین نفراتش را از دست داد اما توانست نساجی را با جذب بازیکنان تازه شبیه به ایده های خودش بسازد.


برای اینکه بدانیم نساجی چقدر از نظر تعداد پاس در یک مسابقه عملکرد خوبی داشته نگاهی به دیگر بازی های هفته می اندازیم. پرسپولیس در بازی برابر پارس جم 332 پاس، ذوب آهن در بازی برابر سایپا 465 پاس، تراکتورسازی در بازی برابر نفت مسجد سلیمان 444 پاس در حالی که نفت مسجد سلیمانی ها 319 پاس به یکدیگر در این مسابقه دادند. استقلال در تبریز 364 پاس و سپاهان در بازی دیروز برابر شاهین بوشهر 504 پاس داده است. این آمار نشان می دهد که تیم رضامهاجری در تعداد پاس های رد و بدل شده بهترین عملکرد را در هفته اول داشته است.


نکته جالب تر اینکه آن ها در مالکیت توپ بهترین عملکرد را در هفته اول داشتند چرا که 69درصد مالکیت توپ را در برابر 31 درصد مالکیت حریف به ثبت رساندند.

 

1429172

دیدگاه‌ها