کد خبر : 1632395 | 03 شهریور 1398 ساعت 13:35 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

خیال راحت شهرخودرو برای میزبانی

خونسردی جالب توجه در مشهد!

هرچند فوتبالدوستان مشهدی دغدغه و استرس تهیه بلیت تیم مورد علاقه شان را دارند اما مسئولان می گویند جای نگرانی نیست و همه چیز به موقع فراهم خواهد شد!

خونسردی جالب توجه در مشهد!

به گزارش "ورزش سه"، گیت های ورودی ورزشگاه امام رضا هنوز نصب نشده اما همگی در مشهد متفق القول از رفع ایرادات ورزشگاه برای دیدار تیم های شهرخودرو و شاهین بوشهر می گویند.


علی رغم توافقات صورت گرفته میان مدیران باشگاه شهرخودرو با هیات فوتبال خراسان رضوی و پس از آن توافق این هیات با تربیت بدنی آستان قدس، همچنان مشکل گیت های ورزشگاه امام رضا پابرجاست و خبری از این گیت ها در ورودی استادیوم تازه تاسیس مشهد نیست. البته به نظر می رسد تعداد کمی گیت خریداری شده و فقط کار نصب آنها باقی مانده است.


با این حال تمامی مسئولان نسبت به حل این نواقص خوشبین هستند و با قاطعیت از میزبانی شاگردان گل محمدی در مشهد می گویند، حتی اگر فقط ۴ روز تا اولین دیدار خانگی شهرخودرو باقی مانده باشد.


طبق برنامه ریزی و تقویم مسابقات، شهرخودرو در دومین دیدار فصل، روز ۵شنبه باید میزبان شاگردان ویسی باشد. البته به شرط نصب گیت های ورودی و بلیت فروشی الکترونیک. حتی اگر مثل دیدارهای هفته نخست قرار باشد این موارد صرفا رفع تکلیفی انجام شده باشند.

دیدگاه‌ها