کد خبر : 1632396 | 03 شهریور 1398 ساعت 13:29 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

ژاکا: همه حواس‌مان متوجه بازی با تاتنهام است

گرانیت ژاکا ستاره آرسنال می‌گوید این تیم باید شکست مقابل لیورپول را فراموش کند. ژاکا می‌گوید آنها حالا منتظر بازی با رقیب همشهری‌شان تاتنهام هستند.

ژاکا: همه حواس‌مان متوجه بازی با تاتنهام است

به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال می‌‌گوید توپچی‌ها باید شکست مقابل لیورپول را فراموش کرده و تمام توجه خود را به بازی هفته آینده با حریف همشهری‌شان تاتنهام در دربی شهر لندن معطوف کنند.

 

1429178

 

ژاکا در گفتگو با وبسایت باشگاه آرسنال گفت:" ما نباید به این شکست یا حتی به بازی‌های دیگر فکر کنیم چون بازی بعدی ما دربی است و همه می‌دانیم چقدر برای هواداران اهمیت دارد. این دربی برای باشگاه و برای ما هم خیلی مهم است".

 

ستاره سوئیسی آرسنال در ادامه گفت:" ما در سالهای اخیر نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مقابل تاتنهام بازی‌های خیلی خوبی انجام بدهیم. باید روند آماده‌سازی را از همین حالاشروع کنیم تا برای بازی با تاتنهام آماده باشیم".

 

ژاکا در ادامه گفت:" لیورپول تیم خوبی دارد. تیمی بزرگ با بازیکنانی بزرگ که بازی با آنها همیشه دشوار است. این فقط درباره ما صادق نیست و خیلی تیمهای دیگر وقتی برای بازی به آنفیلد می‌آیند کار برایشان دشوار می‌شود. این فقط یک بازی است و ما امروز بازی‌مان را باخته‌ایم ولی باید روحیه مثبت‌مان را برای چند هفته آینده حفظ کنیم".

 

دیدگاه‌ها