کد خبر : 1632398 | 03 شهریور 1398 ساعت 13:40 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: تورس یک اسطوره واقعی فوتبال است

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید از فرناندو تورس اسطوره اسپانیایی که اخیرا بازنشسته شد ستایش کرده و او را یک اسطوره واقعی فوتبال می‌داند.

سیمئونه: تورس یک اسطوره واقعی فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید با ستایش از فرناندو تورس، اسطوره فوتبال اسپانیا که اخیرا اعلام کرد از فوتبال خداحافظی کرده و بازنشسته شده است می‌گوید تورس یک اسطوره واقعی فوتبال است.

 

1422089

 

تورس 35 ساله روز جمعه اعلام کرد که آخرین بازی خود را در لیگ ژاپن انجام داده و دیگر با میادین فوتبال خداحافظی کرده است. تیم تورس، توسو در این بازی مقابل تیم آندرس اینیستا، ویسل کوبه با نتیجه 6-1 شکست خورد تا این بازی به عنوان بازی خداحافظی ال‌نینو در تقویم‌های فوتبالی ثبت شود.

 

سیمئونه با ستایش از تورس درباره او گفت:" فرناندو به نظر من خیلی باهوش است. او یک اسطوره واقعی فوتبال است. تورس به خاطر وجدان کاری، تعهد و احترامی که برای دیگران قائل است به این جایگاه دست یافته".

 

سرمربی اتلتیکو در ادامه گفت:" فرناندو تورس چه از لحاظ شخصیت فردی و چه به عنوان بازیکن فوتبال همیشه محترم بوده. مطمئنم او حالا با آرامش به این فکر خواهد کرد که بعد از بازنشستگی بهترین تصمیمی که می‌تواند برای ادامه زندگی‌اش بگیرد چیست. شک ندارم او کسی نیست که از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند".

 

دیدگاه‌ها