کد خبر : 1632403 | 03 شهریور 1398 ساعت 13:55 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

فیلیپه لوئیس: پیشنهاد سیتی و دورتموند را رد کردم

فیلیپه لوئیس، دفاع چپ کهنه‌کار برزیلی مدعی شد پیش از پیوستن به فلامنگو پیشنهاد دو تیم منچسترسیتی و بوروسیا دورتموند را رد کرده است.

فیلیپه لوئیس: پیشنهاد سیتی و دورتموند را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه لوئیس، مدافع کهنه‌کار برزیلی می‌گوید پیش از آنکه تصمیم بگیرد به کشورش بازگشته و به باشگاه فلامنگو ملحق شود فرصت پیوستن به باشگاه‌های منچسترسیتی، دورتموند و پاری سن ژرمن را داشته ولی آنها را رد کرده و راهی فلامنگو شده است.

 

1409590

 

لوئیس بعد از 9 سال حضور در اتلتیکو مادرید که سال آخر آن در چلسی سپری شده بود امسال تابستان بعد از منقضی شدن  مدت قراردادش این تیم را ترک کرد و راهی زادگاهش برزیل شد تا به فلامنگو بپیوندد.

 

لوئیس در این باره گفت:" از ژانویه تا مارس من از منچسترسیتی پیشنهاد داشتم ولی در نهایت به توافق نرسیدیم. من به  آنها گفتم که بعد از کوپا  آمه‌ریکا می‌توانم جواب بدهم و آنها هم در این مدت بازیکن دیگری جذب کردند".

 

مدافع کهنه‌کار برزیلی در ادامه گفت:" ازترکیه، چین و چند کشور دیگر هم به من پیشنهاد داده بودند ولی در آن زمان نتوانستم به این نتیجه برسم که به آن باشگاه‌ها ملحق شوم".

 

فیلیپه لوئیس در ادامه گفت:" من هنوز با اتلتیکو قرارداد داشتم و پیشنهاد خوبی از پاری سن ژرمن رسید و بعد هم یک پیشنهاد از دورتموند داشتم ولی در نهایت نتوانستم برای پیوستن به این تیمها قانع شوم. رابطه خوب من با هواداران پرشور فلامنگو مهمترین عامل در تصمیم‌گیری نهایی‌ام بود".

 

دیدگاه‌ها