کد خبر : 1632416 | 03 شهریور 1398 ساعت 15:00 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

جایزه ام تقدیم به آنهایی که در سختی ها کنارم بودند؛

کیانی: جای پیام و کریمی در بهترین‌ها خالی بود

مهدی کیانی کاپیتان سپاهان، ضمن ابراز خشنودی از انتخابش به عنوان بهترین هافبک فصل، گفت که دوست داشته در مراسم حاضر باشد.

کیانی: جای پیام و کریمی در بهترین‌ها خالی بود

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه"، در رابطه با دیدار روز گذشته طلایی پوشان که با نتیجه 3 بر صفر خاتمه یافت و سپاهان با این نتیجه به صدر رفت، گفت: خب بازی سختی بود و بازی کردن در بوشهر هم  کار را سخت تر کرده بود. واقعا بازی کردن در شهرهایی که درجه هوا زیاد است، کار دشواری است. تبریک می گویم به بچه ها واقعا از دقیقه یک تا 90 دویدند. می توانستیم بیشتر از سه گل هم بزنیم ولی سه گل زدیم و خیلی خوشحالیم که لیگ را با پیروزی و سه امتیاز شروع کردیم.

 

مهم ترین موضوع موفقیت سپاهان است


مهدی کیانی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد، ورودی های سپاهان توانسته اند بر قدرت طلایی پوشان بیافزایند،  حرف هایش را اینگونه ادامه داد: خب باید خسته نباشید بگوییم به بازیکنانی که از تیم جدا شده اند و به آنها که اضافه شده اند هم تبریک می گویم. بازیکنان جدید خیلی خوب کار کرده اند؛ هم در تمرینات و هم بازی ها. با این حال ما یک تیم هستیم و مهم ترین موضوع موفقیت سپاهان است. امیدوارم این روند همینطور ادامه داشته باشد.

 

هواداران از ما کمتر از قهرمانی نمی خواهند


کیانی 32 ساله در واکنش به این سوال که سپاهان امسال برای جام و کسب عنوان قهرمانی وارد مسابقات شده، بیان کرد: الان خیلی زود است در مورد این مسائل صحبت کنیم. ما پارسال نائب قهرمان شدیم و امسال هواداران کمتر از قهرمانی نمی خواهند. همه دست به دست هم داده ایم تا بتوانیم بهترین عملکرد را در فصل جدید داشته باشیم.

 

پس از نیمه نهایی 10 روز بد داشتم


کاپیتان سپاهان در پاسخ به این سوال که دیگر اتفاقات جام حذفی برایش فراموش شده، توضیح داد: خب واقعا بعد از آن مسابقه در نیمه نهایی جام حذفی 10 روز بد را پشت سر گذاشتم. با این حال دیگر گذشته ها گذشته است. فوتبال همین است و بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیا هم پنالتی خراب می کنند. از هواداران و کادر فنی تیم هم خیلی ممنونم که دلگرمی زیادی به من دادند تا آن بازی را فراموش کنم.

 

عنوان بهترین هافبک فقط متعلق به من نیست


روز گذشته و یک ساعت پیش از آغاز دیدار شما برابر شاهین بوشهر، به عنوان بهترین هافبک فصل هجدهم لیگ برتر انتخاب شدی. کیانی در واکنش به انتخابش گفت: خب دوست داشتیم در این مراسم باشیم. متاسفانه بازی یک روز عقب افتاد. ممنونم از کسانی که برای من زحمت کشیدند. تمرینات خیلی سختی انجام داده ام. واقعا بعد از 11 سال از تراکتور جدا شدن و بازی در تیم دیگر آسان نیست، اما در این مسیر هواداران و باشگاه خیلی به من کمک کردند. این عنوان متعلق به من نیست و در واقع متعلق به تمام مجموعه باشگاه سپاهان است.

 

کریمی و پیام می توانستند در میان بهترین ها باشند


کیانی در پاسخ به این سوال که چه کسانی شایسته حضور در جمع برترین ها بودند ولی حضور نداشتند، افزود: اول اینکه به آنهایی که انتخاب شدند تبریک می گویم. ولی به هر حال محمد کریمی می توانست در میان بهترین ها باشد. خود پیام  هم فصل قبل خیلی خوب  بود و فصل بسیار خوبی را در کنار هم تجربه کردیم. به نظرم این ها واقعا می توانستند باشند. با این حال جوان و آینده دار هستند و می توانند در سال های آینده عناوین را کسب کنند.
 

تمام بازی ها برای ما فینال گونه است


سوال بعدی از کیانی در رابطه با بازی بعدی سپاهان مقابل ماشین سازی در خانه بود که شماره 6 سپاهان اینگونه پاسخ داد: ما در بازی برابر استقلال، ماشین سازی را دیدیم. تیم جوان و با انگیزه ای هستند که مربی خوبی دارند. من خودم قبلا با اقای خطیبی کار کرده ام. اما ما هم سپاهان هستیم و محکوم به برد. از بازی اول تا بازی آخر برای ما فینال گونه است. ما با تمام وجود به این بازی می رویم و امیدواریم هواداران هم حمایت کنند تا اولین بازی در نقش جهان را با پیروزی تمام کنیم.

 

جایزه من تقدیم به کسانی که در سختی ها کنارم بودند


کیانی در پایان از افرادی که انتخاب او به عنوان بهترین هافبک تدافعی را تبریک گفتند، تشکر کرد و افزود: باز هم ممنونم از همه کسانی که به من تبریک گفتند. امیدوارم بتوانم در  شادی های آنها جبران کنم و این جایزه را تقدیم می کنم به آنهایی که در شرایط سخت کنار من بودند.

دیدگاه‌ها