کد خبر : 1632421 | 03 شهریور 1398 ساعت 15:11 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

آل کثیر: برای بازی در آبادان لحظه شماری می‌کنم

مهاجم خوزستانی نفت می گوید که شرجی هوا در دیدار با فولاد روی عملکرد دو تیم تاثیر منفی گذاشته بود.

آل کثیر: برای بازی در آبادان لحظه شماری می‌کنم

به گزارش ورزش سه، عیسی آل کثیر مهاجم خوزستانی که سابقه آقای گلی در لیگ یک و دو را دارد به نفت آبادان آمده تا در استان خود فوتبالش را ادامه بدهد.

 

وی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره حضور در جمع طلایی پوشان و همچنین دیدار با فولاد گفت: بالاخره بعد از چند سال دوری ترجیح دادم که در‌خوزستان و نزدیک خانواده ام باشم و از انتخاب نفت بسیار راضی هستم. خدارا شکر توانستیم این بازی دشوار را ببریم، بازی های اول همیشه سخت است و البته شرجی هوا نفسمان را بریده بود. فکر می کنم وضعیت آب و هوایی و البته اینکه در ابتدای فصل هستیم روی کار دو تیم تاثیر داشت اما کسب این سه امتیاز عالی بود تا بتوانیم آن را به هوادارانمان که از ابادان به اهواز امدند تا تنها نباشیم، تقدیم کنیم.

 

وی درباره همکاری با اسکوچیچ سرمربی این فصل نفت نیز گفت: اقای اسکوچیچ از نظر فنی عالی است و تمرینات هر روز ما با روز قبل فرق‌ می‌کند. ایشان اشنایی خوبی با فوتبال ایران و اسیا دارد فکر می کنم که سال خوبی را در کنار هم داشته باشیم و بتوانیم برای مردم خوب ابادان شادی افرین باشیم.

 

آل کثیر درباره بازی روز پنج شنبه با تیم نفت مسجدسلیمان نیز گفت: من برای بازی در کنار هواداران پرشورمان لحظه شماری می‌کنم. مطمئنم که‌پنج شنبه ورزشگاه تختی پر می شود و امیدوارم که با یک برد بتوانیم انها را خوشحال کنیم و در جدول شش امتیازی شویم.

دیدگاه‌ها