کد خبر : 1632422 | 03 شهریور 1398 ساعت 15:13 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهار ضربه قیچی برگردان حاج صفی شانسی نبود

فرعباسی می‌گوید برای دعوت دوباره به تیم ملی امید انگیزه های زیادی دارد و برای این موفقیت تمام تلاشش را می کند.

مهار ضربه قیچی برگردان حاج صفی شانسی نبود

به گزارس ورزش سه، نفت مسجدسلیمان در اولین دیدار خود در خانه برابر تراکتور به تساوی رسید، حبیب فرعباسی ستاره نفتی ها در بازی درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: فکر می کنم تساوی برابر تراکتور نتیجه خوبی باشد، آنها بسیار پرمهره بودند و ما می توانستیم حتی برنده باشیم اگر آن پنالتی گرفته می شد ولی به هرحال از نتیجه راضی هستیم. جا دارد یک تشکر از هواداران بکنم که ۹۰ دقیقه تیم را تشویق کردند، امیدوارم که در بازی با نفت ابادان پیروز شویم و بتوانیم خوشحالشان کنیم.


گلر نفت درباره مهار ضربه قیچی برگردان حاج صفی نیز گفت: با آقای اینانلو مربی گلرهای باتجربه تیم تمرینات زیادی داشتیم و همین مدل ضربه از فاصله نزدیک در حالت های مختلف را تمرین کرده بودم و خداراشکر با یک واکنش سریع توانستم توپ را به کرنر بفرستم، مهار چنین توپ هایی اصلا شانسی نیست و نیاز به تمرین زیاد دارد که البته جا دارد از اقای اینانلو بابت زحماتشان تشکر کنم.

 

وی درباره کلین شیتش و همچنین انگیزه برای دعوت به تیم ملی امید گفت: کلین شیت در بازی اول‌خیلی انگیزه می دهد و این موفقیت برای تمام تیم است. تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر کادرفنی تیم امید را جلب کنم و بتوانم برای تیم ملی کشورم به میدان بروم.

دیدگاه‌ها