کد خبر : 1632424 | 03 شهریور 1398 ساعت 15:29 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

از خط دروازه تا پشت مهاجمان

چرا چهار ستاره تراکتور در بین بهترین‌های لیگ نبودند؟

عدم حضور چهار ستاره تیم تراکتورسازی در مراسم بهترین های فوتبال اتفاقی عجیب به نظر می رسید، بازیکنانی که هم در جام جهانی حضور داشتند و هم در تیم تراکتور در لیگ هجدهم درخشیدند.

چرا چهار ستاره تراکتور در بین بهترین‌های لیگ نبودند؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات عجیب به مراسم بهترین های فوتبال ایران در لیگ هجدهم، عدم حضور ۴ ستاره فعلی تیم تراکتورسازی تبریز در بین نامزد ها بود. مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و محمد رشید مظاهری بازیکنانی بودند که ثبت نام های آن ها در بین اسامی نامزدها عادی به نظر می رسید اما عملا برای مراسم بهترینها اثری از نام این چهار ستاره نبود.

 

بازیکنانی که به همراه تیم ملی در جام جهانی حضور داشتند و هر چهار نفر آنها سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در کارنامه خود دارند. مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی به عنوان ۳ سوپر استار فوتبال ایران، فصل قبل تیم تراکتورسازی قرارداد بستند و برای این تیم در لیگ هجدهم توانستند بازی های خوبی به نمایش بگذرانند. بازیکنانی که حضور آنها تاثیر فراوانی در بازی های خوب تراکتور در لیگ هجدهم داشت.

 

در این میان اما رشید مظاهری فصل قبل را در تیم ذوب آهن اصفهان گذراند و در چهار سال اخیر در اردوهای تیم ملی حضور داشت و در نهایت به جام جهانی نیز رسید. مظاهری که فصل قبل یکی از بهترین سالهای دروازه بانی خود را پشت سر می گذاشت در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ موفق شد با ثبت عملکرد خوب خود بیشترین سیو بازی ها را به نام خود بزند تا از  این نظر در آمار پایانی لیگ قهرمانان آسیا رکورد دار باشد.

 

البته این پایان کار مظاهری در فصل فوتبالی گذشته نبود چرا که این دروازه بان  در بازی های نیم فصل دوم تنها شش بار دروازه خود را باز شده دید و با این حساب در بازی های فراوانی توانست بدرخشد و دروازه ذوبی ها را بسته نگه دارد. با توجه به مسائل عنوان شده  تقریباً اطمینان از وجود نام او در بین نامزدهای دریافت عنوان بهترین دروازه بانی می رفت اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

 

هر آنچه که هست ستاره های تراکتور از حضور در لیست بهترین های ایران جا ماندند و دلیل جا ماندن آن ها را نیز باید از مسئولان سازمان لیگ پرسید که دقیقا باکدام نظرسنجی ها و البته کارشناسی ها، ستاره های تیم تراکتور آذربایجان را خط زدند تا آنها به جمع نفرات اصلی راه پیدا نکنند.

دیدگاه‌ها