کد خبر : 1632437 | 03 شهریور 1398 ساعت 16:45 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

آاس؛ بی‌تابی مورینیو برای اخراج زیدان

ژوزه مورینیو که تابستان امسال پیشنهادات زیادی را برای مربیگری رد کرده، در انتظار بازگشت به رئال مادرید است.

آاس؛ بی‌تابی مورینیو برای اخراج زیدان

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال در دومین دوره مربیگری زیدان، روزهای چندان خوبی را سپری نمی کند. زیدان ماه مارس گذشته به رئال برگشت تا به اوضاع این تیم سر و سامانی دهد ولی در عمل اتفاق خاصی نیفتاد و کهکشانی ها فصل را با خاطراتی بد به اتمام بردند.

 

 

1429074

 

 

فصل جدید، رئال بدون تغییرات گسترده در ترکیب خود نسبت به فصول گذشته، کار را با برد برابر سلتا شروع کرد ولی تساوی ناامیدکننده خانگی شب گذشته برابر وایادولید نشان داد که رئال برای بازگشت به روزهای اوج خود، راهی طولانی در پیش دارد.

 بسیاری معتقدند که زیدان با ادامه این روند، شانس زیادی برای ماندن روی نیمکت رئال نخواهد داشت و شاید در ژانویه جای خود را به مربی دیگری بدهد و اینجاست که ژوزه مورینیو گزینه نخست فلورنتینو پرز رئیس رئال محسوب خواهد شد.

 

 

1429236

 

 

آقای خاص که پس از اخراج از منچستریونایتد بدون تیم است و در ماه های اخیر چند پیشنهاد از جمله پیشنهادات ملی را رد کرده، فعل و انفعالات رئال را به دقت زیر نظر دارد و معتقد است اگر قرار است بار دیگر به دنیای مربیگری برگردد، بهترین تیم برای او رئال خواهد بود. مورینیو سابقه سه فصل هدایت رئال را برعهده دارد و این تیم را سال 2012 با رکورد 100 امتیاز و 121 گل زده قهرمان لالیگا کرد. او پس از اخراج سولاری نیز از گزینه های مربیگری رئال بود ولی پرز ترجیح داد زیدان را بازگرداند.

 

 

دیدگاه‌ها