کد خبر : 1632445 | 03 شهریور 1398 ساعت 17:12 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

توهین ها کار افراد نادان است

اولین واکنش رسمی پوگبا به توهین های نژادپرستانه

پل پوگبا امروز با انتشار یک توئیت، توهین های نژادپرستانه علیه خود را زیر سوال برد و عنوان داشت که این قضیه او را قوی تر خواهد کرد.

اولین واکنش رسمی پوگبا به توهین های نژادپرستانه

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا در تمام روزهای نقل و انتقالات فوتبال انگلیس سوژه داغ رسانه ها بود. ستاره فرانسوی قصد جدایی از یونایتد را داشت و این موضوع را حتی علنی کرد اما در نهایت یونایتد با جدایی او و پیوستنش به رئال مادرید مخالفت کرد.

پوگبا ماندنی شد و در اولین بازی فصل یونایتد برابر چلسی نیز یکی از ستاره های زمین بود اما او هفته گذشته در تساوی 1-1 برابر وولوز، یک پنالتی حساس را از دست داد تا شیاطین سرخ شانس پیروزی را از دست بدهند.

 

 

1427823

 

 

در پی این اتفاق، او مورد هجوم انتقادات قرار گرفت و توهین های نژادپرستانه زیادی در شبکه های اجتماعی به خصوص در توئیتر متوجه او شد.

اتفاقی مشابه از دیروز برای مارکوس راشفورد رخ داده است. او هم دیروز یک پنالتی حیاتی را در بازی برابر پالاس از دست داد و در نهایت منچستر در زمین خود 1-2 مغلوب شد.

 

پوگبا در اولین واکنش رسمی خود به توهین های نژادپرستانه هواداران منچستریونایتد توئیت کرد:« اجدادم و والدینم زجر زیادی کشیدند تا امروز نسل من بتواند آزاد باشد، کار کند، سوار اتوبوس شود و بتواند فوتبال بازی کند. توهین های نژادپرستانه کار افراد نادان است و این تنها من را قوی تر خواهد کرد و به من انگیزه بیشتر برای جنگیدن به خاطر نسل بعدی خواهد داد.»

 

 

1429253

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد هم در واکنش به اتفاقات اخیر، خطاب به بازیکنانش گفت:« مجبور نیستید چیزهایی که علیه شما می‌نویسند را بخوانید. بعضی وقتها باید روی بعضی حرفها چشم بست و آنها را ندیده گرفت. می‌دانیم که این افراد اکثریت هواداران فوتبال نیستند. آنها عده معدودی هستند که خودشان را پشت نقاب قایم می‌کنند. شما که فوتبالیست هستید و معروف دیگر به این حمله‌ها تا حدی عادت کرده و پوست‌کلفت شده‌اید.»

 

 

دیدگاه‌ها