کد خبر : 1632452 | 03 شهریور 1398 ساعت 18:16 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر یووه: برنامه ای برای جذب ایکاردی نداریم

یوونتوس در بازی روز گذشته برابر پارما از گونسالو ایگواین به عنوان مهاجم شماره 9 در خط حمله استفاده کرد تا به این ترتیب احتمال جذب ایکاردی منتفی شود.

مدیر یووه: برنامه ای برای جذب ایکاردی نداریم

به گزارش "ورزش ‌سه"،  به گفته فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس این تیم از وضعیت فعلی خود راضی است و برنامه ای برای جذب مائورو ایکاردی نخواهد داشت. ساری به علت بیماری ذات الریه در این بازی غایب بود و آن‌ها با تک گل کیه لینی به اولین برد خود با سرمربی جدید رسیدند.


پیش بینی می‌شد که در تابستان یوونتوس ایکاردی را جذب کند اما حالا پاراتیچی معتقد است که با وجود کریس رونالدو، مانژوکیچ، دیبالا و ایگواین احتیاجی به تقویت در خط حمله ندارد. 

 

 

1427694

 


او در این رابطه می‌گوید:« ایجاد هماهنگی در تیم کار بسیار سختی است اما ما در فصل نقل و انتقالات فوق العاده بودیم و در خطوطی که لازم بود تقویت شدیم. در خط حمله ایگواین برگشته و این را فراموش نکنید که ما رونالدو را هم داریم. یووه مهاجمان فوق العاده ای دارد که در سطح بین المللی هستند. 
در پیش فصل قصد این را داشتیم تا دیبالا را به منچستر یا تاتنهام بدهیم که این انتقال رخ نداد و حالا او هم در جمع بازیکنان یوونتوس باقی مانده است.»

 

ساری در اولین بازی خود از ترکیب رونالدو، ایگواین و داگلاس کاستا در خط حمله استفاده کرد و در ادامه کوادرادو و برناردسکی به میدان رفتند و دیبالا بازی نکرد. اما مدیر یووه می‌گوید که این تصمیم تاکتیکی بوده است. وی ادامه داد:« دیبالا شماره 10 بزرگ ماست و خیلی خوشحال هستیم که او در تیم حضور دارد.»

دیدگاه‌ها