کد خبر : 1632460 | 03 شهریور 1398 ساعت 18:49 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بتیس به دنبال انتقام شخصی از بارسا

نبیل فکیر ستاره تازه وارد بتیس امشب امید اول سبزپوشان اندلسی در نوکمپ محسوب می شود. بازی امشب برابر بارسا برای او حساسیت خاصی هم دارد.

ستاره بتیس به دنبال انتقام شخصی از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، نبیل فکیر پس از چند سال درخشش در لیون، تابستان امسال به رئال بتیس پیوست. او که فصل گذشته از لیورپول هم پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد در لیون بماند و با یک سال تاخیر حالا بازی در خارج از لوشامپیونا را تجربه می کند.

 

 

1429272

 

 

او جانشین جیووانی لوسلسو آرژانتینی که به تاتنهام رفت، شده است. فکیر در اولین بازی برابر رئال وایادولید بازی کرد و علی‌رغم نمایش خوبی که داشت نتوانست مانع شکست تیمش شود. حالا این بازیکن در اولین دیدار خارج از خانه با حضور در نوکمپ برابر بارسلونا قرار می‌گیرد. دیداری که برای او نوعی انتقام شخصی هم محسوب می شود.
این اولین مرتبه نیست که فکیر برابر بارسلونا قرار می‌گیرد. او فصل گذشته همراه با لیون در لیگ قهرمانان اروپا برابر آبی و اناری‌ها قرار گرفت و با شکست سنگینی از دور مسابقات کنار رفت.  فکیر بازی رفت لیون و بارسا در یک هشتم نهایی را که با تساوی بدون گل تمام شد، از دست داد ولی لیون در بازی برگشت و تا پانزده دقیقه به پایان وقتی بازی 2-1 به سود بارسا بود، برای صعود به یک چهارم لیگ قهرمانان امیدوار بود اما مسی با گلزنی خود امیدهای لیون را از بین برد و سپس این تیم دو گل دیگر هم دریافت کرد(پیکه و دمبله).

فکیر در مورد آن بازی می گوید:« ما خیلی خوب بازی کردیم. اما مسی بهترین بازیکنی است که تاریخ به خودش دیده است. وقتی او گل نمی‌زند، پاس گل می‌دهد و بعد از آن شانس پیاپی گلزنی ایجاد می‌کند و این غیر ممکن است. او بازیکن فوق العاده ای است که تاریخ فوتبال به خود می‌بیند.»

 

 

1428776

دیدگاه‌ها