کد خبر : 1632467 | 03 شهریور 1398 ساعت 19:25 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

بورنموث 1 - 3 سیتی؛ جبران بدشانسی های هفته قبل!

منچسترسیتی در دیداری دشوار 1-3 موفق به شکست بورنموث شد.

بورنموث 1 - 3 سیتی؛ جبران بدشانسی های هفته قبل!

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها در دیداری که بر خلاف بازی هفته قبل مقابل تاتنهام در برخی دقایق خوش شانس بودند، در نهایت به دشواری و با نتیجه 1-3 بورنموث را در استادیوم ویتالیتی مغلوب کرده و در پایان هفته سوم، هفت امتیازی شدند.

 

اولین فرصت بازی در دقایق ابتدایی برای برناردو سیلوا ایجاد شد اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه بورنموث به بیرون رفت.

 

1429281

 

1429282

 

اما در دقیقه 15 سیتی به گل رسید. ضربه دی بروین در محوطه با خوش شانسی به آگوئرو رسید و او با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر رساند.

 

دقایقی بعد سیتی می توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند اما این بار دروازه بان بورنموث واکنش خوبی برابر ضربه برناردو سیلوا نشان داد. در دقیقه 37 آکه تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما ضربه او در محوطه با واکنش خوب ادرسون دفع شد.

 

لحظاتی بعد و روی اشتباه اوتامندی، بورنموث صاحب بهترین بخت برای گلزنی شد  اما ضربه هری ویلسون به سر ادرسون برخورد کرد.

 

1429279

 

اما در دقیقه 43 سیتی به گل دوم رسید. پاس عمقی داوید سیلوا با فرار استرلینگ همراه شد و او با ضربه ای دقیق گل دوم را نیز به ثمر رساند.

 

اما در لحظات پایانی نیمه اول هری ویلسون با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده موفق شد اختلاف را به حداقل برساند و نیمه اول با برتری 1-2 سیتی به اتمام رسید.

 

1429283

 

1429280

 

بورنموث در همان اوایل نیمه دوم فرصت فوق العاده ای برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه کالوم ویلسون در موقعیتی تک به تک با واکنش ادرسون همراه شد.

 

لحظاتی بعد و روی پاس آگوئرو، دی بروین می توانست دروازه بورنموث را باز کند اما بغل پای فنی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

این فرصت سوزی ها در نهایت باعث شد سیتی به گل سوم هم برسد. پرتاب اوت اشتباه بازیکنان بورنموث باعث حرکت انفرادی داوید سیلوا در محوطه جریمه شد و در نهایت در شلوغی مقابل دروازه، سرخیو آگوئرو موفق شد گل سوم را به ثمر برساند.

 

1429278

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و سیتی که از پیروزی خود اطمینان داشت به مالکیت توپ و میدان پرداخت. در دقیقه 85 سولانکه می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما ضربه او در اختیار ادرسون قرار گرفت.

 

در اوقات اضافه سولانکه باز هم فرصت گلزنی داشت اما مدافعان سیتی توپ را دور کردند.در نهایت دیگر اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و سیتی در دیداری دشوار 1-3 موفق شد بورنموث را شکست دهد.

دیدگاه‌ها