کد خبر : 1632470 | 03 شهریور 1398 ساعت 19:42 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: من مشکلی با ایکاردی ندارم

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر، در مورد آخرین شرایط مائورو ایکاردی صحبت کرد.

کونته: من مشکلی با ایکاردی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه اولین دیدار رسمی اینتر با هدایت آنتونیو کونته در هفته اول سری آ مقابل لچه، مائورو ایکاردی در تمرینات نراتزوری حضور یافته است. اما به نظر می رسد تصمیم باشگاه در مورد او تغییر نکرده و وی در ادامه مسیر جایی در افکار آنتونیو کونته نخواهد داشت.

 

آنتونیو کونته گفت: "دیدار با لچه؟ طبیعتا این بازی شرایطی عاطفی برای من دارد. قرعه کشی جالب بود، اما من مهم تر از همه خوشحالم که با لچه در سری آ بازی می کنیم. آنها دو فصل فوق العاده داشته و سزاوار صعود به سری آ بودند.

 

من همیشه می گفتم که می خواهم حتی یک درصد شانس رقابت برای قهرمانی را نیز در تیمم حس کنم و ما در اینجا در حال ساختن چیز مهمی هستیم. ما قصد داریم فاصله خود با دو تیم یوونتوس و ناپولی که خیلی زیاد است را کم کنیم. من محدودیتی در این خصوص تعیین نمی کنم و فقط زمان به ما می گوید برای چه عنوانی در پایان فصل می جنگیم، اما اگر بخواهیم به یک دستاورد فوق العاده برسیم، باید بهتر از بقیه کار کنیم.

 

1429286

 

فارغ از بحث سرمایه گذاری و تقویت تیم، ساختن پایه های محکم در تیم بسیار مهم است. ما باید روی خود متمرکز شویم و کاری کنیم هواداران به ما افتخار کنند. اگر ما شرایط را مدیریت کنیم این یک قدم بزرگ به جلو است.

 

حضور مائورو ایکاردی در تمرینات پیش از دیدار با لچه؟ از طرف من هیچ مشکلی با مائورو ایکاردی وجود ندارد اما همه می دانیم باشگاه چه تصمیمی در مورد او گرفته است. اما من به همه احترام می گذارم و او مزاحم کار من نیست."

 

خرید روملو لوکاکو؟ لوکاکو بازیکنی مملو از شور و شوق است. فضای باشگاه اینتر بلافاصله لوکاکو را پذیرفت و با توجه به اینکه او مدتی در تیم اصلی منچستریونایتد حضور نداشته 100% آماده نیست. اما لوکاکو پتانسیل زیادی داشته و می تواند در تمامی ابعاد بهبود یابد."

دیدگاه‌ها