کد خبر : 1632472 | 03 شهریور 1398 ساعت 19:47 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از خلق شگفتی در هفته اول

خطیبی : تاکتیک‌پذیری از داشتن هر مهره‌ای مهم‌تر است

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با ابراز رضایت از شاگردانش گفت که بازی تدارکاتی پیش فصل تأثیر زیادی در به دست آوردن این نتیجه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ماشین‌سازی در اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر موفق به خلق یک شگفتی شد و توانست استقلال تهران را با تمام انگیزه‌هایش با نتیجه یک‌بر صفر شکست دهد. این در حالی است که رسول خطیبی مهاجم اسبق تیم ملی که از محبوبیت بالایی درشهر تبریز برخوردار است، پس از مدت‌ها به لیگ برتر بازگشته بود و حالا با این برد قطعاً محبوبیتش بیشتر از قبل خواهد شد.


 وی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" ابتدا در خصوص شرایط این دیدار و اینکه آیا برای این دیدار برنامه خاصی داشت گفت: « اولاً خدا را شکرمی کنم که توانستیم در اولین دیدار به برتری برسیم و در ارتباط با برنامه برای این بازی باید بگویم که هر بازی برنامه خاص خودش را دارد. اما این را هم فراموش نکنیم  که استقلال همیشه استقلال است و برخلاف آن چیزی که گفته می‌شود امسال تیم بسیارخوبی دارد و صاحب بازیکنان ارزنده‌ای است و هواداران این تیم مطمئن باشند که این تیم خیلی زود شرایط خوبی را پیدا می‌کند.»


وی درهمین ارتباط افزود: « من ‌بعد از بازی هم به بچه‌های خودم این را گفتم و از تاکتیک‌پذیری آن‌ها بسیار تشکر کردم. تیم ما با توجه به غیبت چند بازیکن، با مشکلاتی مواجه شده بود اما این تلاش بیش‌ازحد بچه‌ها بود که درنهایت منجر به پیروزی آن‌ها شد. بچه‌های ما نشان دادند که مسائل فنی و تاکتیک‌پذیری از داشتن هر بازیکنی اهمیت بیشتری دارد.»

 

1429289


خطیبی درباره اینکه بازی تدارکاتی پیش فصل در مقابل استقلال تا چه حد در به دست آوردن این پیروزی تاثیرداشت عنوان کرد:« من در مصاحبه قبلی هم تأکید کردم که نمی‌شود این دیدارهای تدارکاتی را با بازی رسمی مقایسه کرد، چراکه ما درآن بازی از چند بازیکن آزمایشی استفاده کردیم، اما کتمان نمی‌کنم که دیدار تدارکاتی مقابل استقلال نقش بارزی در به دست آوردن این پیروزی داشت. یکی از این دلایل، بالا رفتن انگیزه بچه‌ها بود برای جبران شکست سنگینی که متحمل شده بودند.»


 وی درباره عصبانیت شدید استراماچونی سرمربی استقلال هم اظهار داشت: « من ترجیح می‌دهم که دراین‌باره صحبتی نکنم و این به من ارتباطی ندارد. به‌هرحال این موضوع ممکن است برای هر مربی به وجود بیاید.»


او در خصوص گل زیبایی که توسط اتابک جعفری از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید و اینکه آیا روی این‌گونه حرکات تمرین دارند اضافه کرد: « قطعاً ما تمرینات خاصی را روی این‌گونه کارها انجام می‌دهیم اما درآن لحظه کسی که معمولاً این ضربات را می‌زند در زمین حاضر نبود و چون من می‌دانستم اتابک ضربه  به توپ خوبی دارد در همان لحظه تصمیم گرفتیم تا او را مامورزدن این ضربه بکنیم که خدا را شکر جواب هم داد.»


 وی در پایان با تشکر از استقبال و حمایت مردم تبریز گفت: « مردم تبریز همیشه یارو یاور تیم های خودشان بودند و لطف خاصی به من دارند که من ازهمین‌جا از تک‌تک آن‌ها بسیار تشکرمی کنم و امیدوارم این حمایت‌ها دربازی‌های بعدی نیز وجود داشته باشد.»

دیدگاه‌ها