کد خبر : 1632489 | 03 شهریور 1398 ساعت 21:24 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال پائولو دیبالا به PSG منتفی شد؟

خورخه آنتون، مدیر برنامه پائولو دیبالا، توافق برای انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن را تکذیب کرد.

انتقال پائولو دیبالا به PSG منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مصاحبه هفته گذشته مائوریتسیو ساری مبنی بر احتمال جدایی پائولو دیبالا در تابستان و بسته شدن بازار نقل و انتقالات در انگلیس، شایعاتی در مورد جدایی نیمار و خرید دیبالا به عنوان جانشین او در ترکیب پاری سن ژرمن مطرح شده است، اما علیرغم نیمکت نشین بودن این بازیکن در اولین بازی یوونتوس در سری آ مقابل پارما، خورخه آنتون مدعی شد فعلا برنامه ای در این خصوص وجود ندارد.

 

1429317

 

خورخه آنتون به توتواسپورت گفت: "هیچ سفری در این روزها برای ما در مسیر پاریس برنامه ریزی نشده است. پائولو دیبالا در حال حاضر باید فقط از لحظات حضور خود در یوونتوس لذت ببرد، زیرا نمی دانیم در آینده چه اتفاقی می افتد."

 

همچنین در هنگام مذاکرات برای انتقال ستاره شماره 10 یوونتوس به لیگ برتر و تیم هایی چون منچستریونایتد و تاتنهام، اخباری در مورد عدم توافق طرفین به دلیل درخواست بالای کمیسیون از سوی مدیر برنامه دیبالا مطرح شد، اما خورخه آنتوین با تکذیب این شایعات گفت: "من با باشگاه های انگلیسی برای انتقال پائولو دیبالا صحبت کردم. اما شایعات مربوط به کمیسیون صحیح نبود و اختلافاتی بین دو باشگاه وجود داشت که این انتقال منتفی شد."

دیدگاه‌ها