کد خبر : 1632496 | 03 شهریور 1398 ساعت 22:30 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

اودینزه 1 - 0 میلان؛ شکست بدون حتی یک شوت در چارچوب!

میلان در اولین بازی با یک گل برابر اودینزه مغلوب شد.

اودینزه 1 - 0 میلان؛ شکست بدون حتی یک شوت در چارچوب!

 

به گزارش "ورزش سه"، میلان که در تابستان امسال گنارو گتوزو را برکنار کرده و ماکو جامپائولو را جانشین وی کرد، در اولین بازی خود در سری آ برابر اودینزه نمایش ضعیفی ارائه داده و حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت در نهایت با یک گل در خانه اودینزه مغلوب شد.

 

دقایق ابتدایی بدون هیچ اتفاق خاصی سپری شد و اولین فرصت بازی در دقیقه 13 برای اودینزه ایجاد شد اما ارسال خطرناک لارسن توسط مداقعان میلان دور شد.

 

1429324

 

در دقیقه 23 و روی پاس سوسو، پیانتک فرصت خوبی برای باز کردن دروازه اودینزه داشت اما حضور به موقع مدافعان اودینزه دروازه را نجات داد.

 

در ادامه باز هم جریان بازی آرام و بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 38 و روی ارسال کرنر، رومانیولی در دهانه دروازه فرصت باز کردن دروازه اودینزه را داشت اما ضربه او راهی بیرون زمین شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

اولین فرصت نیمه دوم برای اودینزه ایجاد شد اما ضربه ماندراگونا از فاصله ای دور در دستان دوناروما آرام گرفت. در دقیقه 53 فابیو بورینی از گوشه محوطه جریمه اودینزه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او نیز راهی به دروازه نیافت.

 

دقایقی بعد و روی ارسال لارسن، اودینزه فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر لاسانا به بیرون زمین رفت.

 

1429325

 

اما در دقیقه 73 اودینزه بالاخره به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر دی پائول، این رودریگو بکائو بود که موفق به ضربه زدن شد تا دروازه دوناروما باز شود.

 

حملات اودینزه ادامه یافت و این تیم لحظاتی بعد تا آستانه گل دوم نیز پیش رفت. لاسانا به زیبایی در محوطه موساکیو را جا گذاشت اما ضربه والی او در اختیار دوناروما قرار گرفت و این خطر از روی دروازه میلان رفع شد.

 

در دقیقه 82 و روی ارسال یک کرنر، میلان فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما توپ در مقابل شلوغی دروازه دور شد. در ادامه میلان تلاش زیادی برای زدن گل تساوی می کرد اما این تیم برنامه خاصی برای باز کردن دروازه حریف نداشت. در نهایت همین روند ادامه یافت و میلان در اولین بازی خود 0-1 مقابل اودینزه شکست خورد.

دیدگاه‌ها