کد خبر : 1632507 | 03 شهریور 1398 ساعت 23:30 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو جامپائولو: نه نتیجه خوب بود، نه عملکرد میلان

مارکو جامپائولو، سرمربی جدید میلان از نمایش تیمش مقابل اودینزه رضایت ندارد.

مارکو جامپائولو: نه نتیجه خوب بود، نه عملکرد میلان

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در شبی که هرگز نمایش خوبی نداشت و حتی یک ضربه هم به چارچوب اودینزه نزد، با یک گل در اولین بازی فصل مغلوب شد تا هواداران خود را ناامید سازد. مارکو جامپائولو بعد از بازی خبر از احتمال تغییرات تاکتیکی داد.

 

1429337

 

مارکو جامپائولو گفت: "علاوه بر نتیجه و علم به اینکه شکست هرگز خوب نیست، جریان بازی هم نشانه های مثبت زیادی به من نداد. من فراتر از نتیجه خواهم رفت تا عمیق تر درباره چگونگی جریان مسابقه، تعریف تاکتیک های خاص و خصوصیات مختلف بازی آنالیز کنم.

 

در این بازی نکات زیادی وجود داشت که باید به آنها بپردازم. مالکیت باید بیشتر به حمله تبدیل شود، اما این موضوع دیگر تقصیر ما نبود و به این دلیل رخ داد که اودینزه هنگام دفاع، دارای ویژگی های خاصی است که بازی کردن در برابر آن را دشوار می سازد.

 

تغییر در ترکیب هجومی؟ دیدگاه من در مورد میلان بسیار متفاوت است. سوسو بازیکن فوق العاده ای است اما او ویژگی های مختلفی دارد و ما باید بازیکنان را مجبور کنیم تا در نقش های طبیعی خود بازی کنند. ما باید روی این موضوع کار کنیم و به روشی متفاوت و احتمالا 3-3-4 بازی کنیم. این شکست تقصیر بازیکنان نیست و آنها واقعا سخت تلاش کرده اند، اما من نباید سعی کنم ماهیت بازیکنان را تغییر دهم. من باید بیشترین بهره گیری را از این بازیکنان و کیفیت آنها داشته باشم."

دیدگاه‌ها